Riikam kentällä on yleensä hyvin töykeää airbalticin henilökuntaa. Heikko englanti ja muutenkin palvelu on ala-arvoista. Matkalla Riiasta tampereelle koneen lähtö
Siirtyi aina 10min ja lopputuloksena kone lähti yli 3h myöhässä. Air balticin mielestä he eivät ole korvausvelvollisia millään tavalla. Aivan järkyttävää käytöstä
Air Baltic on täysi fiasko
2
461
Vastaukset
- Anonyymi
He joko olivat korvausvelvollisia tai sitten eivät, riippuu kovin paljon siitä, mikä viivästyksen aiheutti. Vai olivatko he mielestäsi korvausvelvollisia "järkyttävästä käytöksestään" johtuen?
Vakiokorvaussäännösten järkevyydestä tai järjettömyydestä voi sitten keskustella enemmänkin, mutta mikäli siihen vetoaa, ei kannata sisällyttää asiaan asiakaspalvelua, mielipahaa ja järkytyksiä, se on vain businessta. Tuollaisella halpalentoyhtiöllä ei nuo palveluasiat välttämättä ole tarkoituksellakaan skytrax ***** vaan vain skytrax ***, joka sekin on luokassaan ihan ok.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692703
- 632634
- 681782
- 241617
- 201540
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91470- 151382
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197- 291131