Nainen reilu viisikymppinen etsii seksi seuraa. Parisuhdetta en kaipaa.
Olen Tampereen seudulla.
Seksiseuraa vailla
26
2248
Vastaukset
- Anonyymi
Joku muovilelu ajaa saman asian. Et tarvitse siihen ihmistä
- Anonyymi
Seksitreffit - https://hespac.com/victoriamilanfi.htm
Liittyminen on ilmaista ja suurinta osaa sivuston ominaisuuksista pääsee käyttämään ilmaiseksi. Täysjäsenyys ei ole ehkä ihan markkinoiden edullisin, mutta seuranhaussa laadusta kannattaa maksaa.
- Anonyymi
Minkä takia etsit täältä seuraa?
- Anonyymi
Ei ole muualtakaan löytynyt.
- Anonyymi
Mistä sitten?
- Anonyymi
Mistä sitten?
- Anonyymi
Minkä takia teeskentelet uskovasi näihin palstamiehen provoihin?
- Anonyymi
Eihän tämä ole pillua välittävä palsta. Venäläisten pillu ei käy kaupaksi vaikka hinta on kympin pillu.
- Anonyymi
Henki pois
- Anonyymi
No heipä hei... ;) Olen 28-vuotias mies ja asustelen Tampereella. Onhan meillä hieman ikäeroa, mutta paskat siitä - tykkään kypsistä naisista. Jos nuori poitsu kiinnostaa niin tavataan jossain ja jutellaan, ihan kylmiltään en lähde ketään naimaan eli muodolliset treffit, kiitos.
hei. vieläkö etsit seksi seuraa. olen 44v mies
Saisko kuvaa? Ja mistä päin oot? Onks kik tai whatsap jossa keskustella t 33v mies
- Anonyymi
Sulla on mies (ja AP) kyllä todella väääristynyt käsitys tästä sovelluksesta, josta kirjoitat jatkuvasti kuin kyseessä olis joku hot online
- Anonyymi
Täällä olisi 24v joka osaa pitää huolen! Laita viestiä
- Anonyymi
Olen 14v 165cm en kerro kenellekkään jos teemme sen. Voin mennä sinulle alhaalle niin monta kertaa päivässä kun haluat. Olen myös hyvää pussailuseuraa.
- Anonyymi
Esiinnyt siis miesaloittaja myös pikkupoikina
Oon tampereelta.Oon pari vuotta alle täysikänen. Haluisin myös seksiseuraa. Voidaan suudella kielellä tai ilman ja haluaisin myös imeä sinua. Ilmoita jos sulle käy.
- Anonyymi
Onko tämä poikien välistä frankie goes to hollywood- tyylistä slangia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko tämä poikien välistä frankie goes to hollywood- tyylistä slangia
Ilmeisesti korkeammalta osataan jo vastata
Moikka! Jos hakusi on vielä aktiivinen niin ota yhteyttä nimimerkkini kautta!
Sopii se tavata ja sekstata halujemme mukaan. Laitatko spostiini viestin.
Oon 16 eli jos panemme se on laillista ilmota jos haluat hyvää nuolemis/suutelu/panokaveria.😘
- Anonyymi
Haloo kuuluuko olen 78 v. Ja kaipaan kypsää 70 -100 vuotiasta naista. Saa olla tumma tai haalea ei sen niin väliä. Omat hampaat plussaa. Käykäämme rollaattoreilla kohti auringon laskua .ystävällisesti yhteydet kansa taisteli lehden sivulle kadonneet.
Moi. Jos vielä etsit seuraa niin jankassa olis 34v tumma ja tulinen mies, anna sun kik tai puhelin numero niin nähdään vaikka heti
- Anonyymi
Minä 04 5 155 32 54 olen 36v mies aina valmis
- Anonyymi
Just ja taudit tarttuu!
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253534- 2543505
No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi282024Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701706Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko151419Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81399Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3861241Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501169Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens751025Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏281007