Olen 11v poika ja haluisin tyttöystävän. Kuinka aloittaa "seurustelu" normaalisti?? Kertokaa.
Hei. Haluaisin nevuoja
6
333
Vastaukset
- Anonyymi
Ei lasten vielä tarvitse seurustella. Kasva ensin aikuiseksi ja käy koulusi kunnolla ilman ihmissuhdedraamoja. Naisiin kerkeet tutustumaan paremmalla onnella sitten aikuisena kun olet jo saanut koulusi käytyä ja opiskeltua itsellesi kunnon ammatin ja päässyt töihin. Kavereita on hyvä olla, mutta kannattaa panostaa koulunkäyntiin ja opiskeluun ennemmin kuin tyttöystävän hankintaan. Lapsi olet vielä.
- Anonyymi
Sitä paitsi seurustelu on erilaista eri ikäisillä yleensä että kun tarkoitin että haluaisin tyttöystävän niin tarkoitin sellaista jonka kaa voisi viettää aikaa,välillä halailla ja pussailla eli jotain ihanaa tyttöä. Googlen mukaan minun ikäinen voi jo seurustella!
- Anonyymi
Haluaisin sellaisen ihanan tytön jonka kanssa voisi viettää aikaa,välillä vähän halailla ja pussailla. Netin mukaan minun ikäinen voi jo seurustella eikä se olisi minulla samanlaista kuin tyyliin jollain 17-vuotiaalla. Tiedän että jotkut aikuiset ottavat lasten seurustelun liian tosissaan!
- Anonyymi
Sitä paitsi jos saisin tyttöystävän niin aikuisten mielestä se ei vielä olisi oikeaa seurustelua mutta se on niin sanottua "lasten seurustelua"
- Anonyymi
Ei siinä mitään pahaa ole jos 15v haluaa läheisen kaverin. On paljon nuoria jotka alkaa 15v tai vähän nuorempana tekemään aikuisten juttuakin säännöllisesti. Mutta se ihminen löytyy kyllä ilman nettiäkin livessä.
- Anonyymi
Eipä, vieläkään vastausta. Huoli pois. Perhosia vatsassa. Jollei, hyvä enne. Silti, veikee tunne. Herras mies, syystäkin vähän skarppimpana. friiduu piirittämässä. Vanhempanakin.
Kartuttaa viisaudeksi luettuja vuosia.
Onnea vaalimiseenkin. Rennon hengailun,
kautta hyvät kaveritkin korvattomii
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682620
- 622582
- 681762
- 241587
- 201510
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91450- 151362
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096