mies joka uskaltaa ratsastaa tiikerillä , ei uskalla kohdata Navalnyia avoimessa vaalitaistelussa, vaan yrittää nitistää kaiken vastarinnan antamalla vastustajalleen 19v vankilatuomion entisen lisäksi, eikö ole edes niin edustamassaan judossa oppinut reilun pelin ja vastustajan kunnioittamisen sääntöjä? vain yksi sääntö pätee hänelle: koska minä voin
Putin- suuri pelkuri
10
309
Vastaukset
- Anonyymi
Suomesta meidän veronmaksajien rahoilla tuetaan kokoomuksen johdolla jenkkipaskan juttuja maastamme on tullut täysin Jenkin talutus nuorassa oleva idiootti apina 🐒🐒🐒🐒😆😆😆 porukka joka on lojaali persiin nuolija joka asiassa JENKILLE ,kylläpä lähti MAAMME HYVINVOINTI HELEVETTIIN tämän maapallon suurinmman ROISTOVALTIO USAn persettä nuolemaan ryhtymisen jälkeen
- Anonyymi
USA ON MAAILMAN SUURIN ROISTOVALTIO ja hyvinvoinnin täystuho
- Anonyymi
ja bidee ei pysy pystyssä enää, mutta sotia haluaisi, jos vaan jaksaisi....
- Anonyymi
Ei se Puttekaan elä ikuisesti ! Ajat muuttuu , maailma sen mukana !
Da - Anonyymi
Hyvä Jumala, anna Putinin kuolla ennen minua !
https://i.insider.com/5527cd9decad048402d0374a?width=750&format=jpeg&auto=webp
Da - Anonyymi
Eipä tuo kusipää viimeaikoina ratsastanut ilman paitaa ?
:( - Anonyymi
Viha näyttää siivittävän joidenkin suomalaisten ajatuksen juoksua.
Kannattaisi ehkä pohtia syvempiä syitä, "syy voi olla sysissä, ei sepissä"?- Anonyymi
Sama koskee venäläisiä. Muistetaan, että Venäjä on hyökännyt 2000-luvulla useaan naapurimaahansa..
- Anonyymi
Putin ei uskalla tavata toimittajia suorassa lähetyksessä, koska siinä paljastuisi oikea putin, eksyilevä katse ja haparoiva ajatus ei kulje, jää kiinni omista valheistaan.
Tämä on maailmalla yleisesti tiedossa.
Hoitamattomana pranoija ihminen venäjän diktaattorina on omalle kansalle suuri typerys joka pelkää lukkojen takana. - Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
😋 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/girl4love
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018053- 1075657
- 2795003
- 494943
- 763727
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422358