Nähtyäni em. ohjelman tulin siihen tulokseen, että tekijä on voimakkaasti asenteellinen historian tulkitsija. Tervon ohjelma Kekkosesta tonki voimalla kaikkea kielteistä arvailuakin presidentistä. Koiviston dokumentti vaikutti ylistävältä. Muistan 80-luvun Koiviston ajaman vahvan markan talouspolitiikan. Suomi oli olevinaan pohjolan japani. Olihan se mutta velaksi. Tämä politiikka johti suureen lamaan 90-luvulla. Silloin lama väännettiin Ahon hallituksen viaksi vaikka teot olivat tapahtuneet Holkeri hallituksen ajalla. Eikö totutta voisi jo julkaista,
Terveisin Kainouuno
Jari Tervon dokumentti "Mauno Koivisto"
Anonyymi-ap
3
227
Vastaukset
- Anonyymi
Ammatti vasemmiston vihollinen Tervoja totuudenkiertäjä historiassa,ei ole edes tietävinään oikeiston vallankaapauksesta,joka poiki kansalaissodan !?
- Anonyymi
Kuten Kekkosestakin näkemys oli avaava uskalijas, kun Kekkosesta ei ole saanut pahaa sanoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018033- 1075647
- 2794993
- 494933
- 763707
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222498Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292432- 422358