siinä on maalittaja, joka "huumorin" varjolla maalittaa mm. perussuomalaisia
ja Purraa.
Miten tuollainen tyyppi saakin jatkaa? Niin, tai onhan se ymmärrettävää; Ilralehden sisällöt muutenkin pitkälti p... .aaaa.
Maalittaja Ville Ranta
10
297
Vastaukset
- Anonyymi
Iltalehti....ammattitaidottomia toimittajia, varsinaisia sopuleita.
- Anonyymi
Ranta sopii hyvin täydentämään "puolueettomuutta"...
- Anonyymi
En lue enää lehtiä, sillä olen lakannut uskomasta siihen tietoon.
Pääkaupunkiseudun sanomat olen lakkauttanut, sillä se on puolueellinen lehti. Punavalkoinen lehti on samaa yhtymää.
Teen omat johtopäätökseni maailman asioista. - Anonyymi
Ranta keskittynyt Perussuomalaisten ja erityisesti Riikka Purran maalittamiseen.
Ja Ilta. .pas....a julkaisee....iljettävää. Kertoo vähänkin fiksummille mistä on kyse; vihervassareiden demareineen pyrkimys kaataa hallitus. Kun ne vaalitappiot ottavat niin koville. - Anonyymi
Onko tämä Ranta viherommari?
Taitaa olla?- Anonyymi
Soli kiljoitusvilhe. Viherkommari piti sanoman.
- Anonyymi
Pilapiirtäjien pilakuvillaan maalittaminen on ehdottomasti luokiteltava törkeäksi rikokseksi ja kiihottamiseksi väkivaltaan.
- Anonyymi
Meillä Kauhavalla laitetahan tommooset töhertelijät jalakapuuhun ja kustahan päälle.
- Anonyymi
Ei teillä ole ollut vuosikymmeniin kuin suuri uho ja karkuun juoksu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041801
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151591- 1441559
- 1011485
- 791407
- 1191249
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2761188- 691061
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o181034- 381002