Voisko joku kertoo et mistä tota hevosen kuivalihavelliä saa? Kuulostaa hyvältä.
Hevosen kuivalihavelli
10
1139
Vastaukset
- Anonyymi
Kun lampaat ei ole lihaisia ja kanipiiraat on syöty, eikä kaneja ole, tulee rouvalle kaipuu kuivalihavelliin...
- Anonyymi
Nyt ei antanut tämä vastaus minulle vastausta omaan kysymykseeni 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt ei antanut tämä vastaus minulle vastausta omaan kysymykseeni 🤔
Ei ole luirojoki vielä jäässä.
- Anonyymi
Jahans, se on taas Pannu aktivoitunut täällä. Lienee pitänyt tulla tarkastamaan itseään ja kavallusepäilyä koskevat juorut?
- Anonyymi
Kovinpa olet päätynyt RankkaanKantaan. Ja Torniojokivartisten Heveosenliha hokemaan.
- Anonyymi
Oon kyllä pannu, mut en oo Pannu. Vieläkään en saanu vastausta kysymykseeni?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon kyllä pannu, mut en oo Pannu. Vieläkään en saanu vastausta kysymykseeni?
Pyhän suurin liikemiespariskunta asialla 😁 Serkkulikka ei vissiin henno luopua lihasta 😁
- Anonyymi
Pelkosenniemen sivistystaso näyttää laskeneen nollaan.
Aivan hävettää niemeläisten puolesta.
Pikkulinnut lauloivat kuka soppaa hämmentää!- Anonyymi
Harakka huttua keittää!
- Anonyymi
Lamppu lyhty ja muut tavarat ovat maultaan aivan kuin olisi ollut vuosi elämästä . Ihmettelyä seuraavan päivän aikana vai onko tämä sukulainen.Ainakin on ollut nyt ja muut etsiä muita vaihtoehtoja kohteesta Peking . Pudonnut hahmo putosi kaksi puhelinta viestit lähetetty kotoa ja sittemmin myös että saan sen jälkeen ja se tulee sen sijaan.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1053322- 1472003
Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä352002- 1041951
- 1211763
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161679- 851607
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2871443- 1231361
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241220