KUMMITUKSET OVAT PAHOJA HENKIÄ, EI KUOLLEITA IHMISIÄ

Anonyymi-ap

Spiritistir ovat laittaneet maailmaan voimakkaan aivopesusysteemin: kummitustarinat, sielunkuolemattomuusooppi eri uskonnoissa, jopa monissa ktristillisissä seurakunnissa, meediotilaisuudet yms. Toiset tekevät näin tietämättään, toiset taas tahallaan, tietäen kenenkä työtä tekevät. Jopa pienille lapsille tungetaan näitä kummitusjuttuja ja -satuja.
Tosi pelottavaa on, että kummituksia todellakin on maailmassa, saattaa olla vaikka tosi paljonkin.... mutta, ne eivät ole kuolleita ihmisiä......vaan yli 6000 vuotta sitten Taivaasta karkotettuja kapinallisia enkeleitä, johtajanaan itse saatana, jotka saivat ensimmäisen ihmisparin Aadamin ja Eevan lankeamaan syntiin ja menettämään ikuisen elämän, ja jotka nyt tekevät eksyttävää ja tuhoavaa työtä maailmassamme. Tästä on varoitus Raamatussa. Monessa kohtaa Raamattu selvästi kertoo, että kuolleet eivät tiedä mitään, eivätkä ne voi millään tavalla enää tässä maailmanajassa palata maanpäälle. Myöskin Raamatussa varoitetaan hyvin jyrkästi pitämästä yhteyttä näihin "vainajahenkiin" eli kuolleiksi ihmisiksi itseään väittäviin henkiin. Syynä se, että nämä vainajahenget ovat pahoja henkiä, juuri näitä Taivaasta karkotettuja kapinallisia enkeleitä, jotka muinoin siellä yrittivät vallankumousta saatana-lusiferin johdolla. Niihin ei saa pitää yhteyttä. Ne ovat myös läpeensä pahoja, joiden kanssa on hengenvaarallista olla yhteydessä. Monet spiritismiin, elikä vainajahenkiyhteyksiin lähteneet, ovat jautuneet lopilta rikollisuuteen, saatanan palvontaan, itsemurhiin, syvään epätoivoiseen masennukseen yms. ikäviin asioihin.

3

354

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pahat henget on housuissas!

• Anonyymi

Jumala on rakkaudella luonut myös pahat henget meidän seuraksemme meille tietoa antamaan :)

• Anonyymi

Demonit ovat näitä langenneita enkeleitä Luziferin kapinan ajoilta. He pyrkivät ihmisen mieleen, voidakseen nauttia uhrinsa kautta, ohjaamalla häntä ovelasti Luziferin nääräämään suuntaan. Kokenut kristitty huomaa näitten vaikutuksen riivatussa ihmisessä. Koska uskon alussa olevia nämä pimeyden voimat yrittävät tuhota orastavan uskon. Kyllä ne käyvät kokeneenkin kristityn kimppuun, kun huomaavat otollisen tilaisuuden. Mutta minua usein jo huvittaa, kun herään yöllä
      ja pimeä hahmo lähestyy minua, seisahtuu ja kääntää irvokkaat, äärimmäisen pahuuden vääristämät kasvonsa ja vihan täyttämäät silmänsä minuun silmiini. Käytän Jeesuksen sanan miekkaa ja käsken hänet pois lopullisesti kodistani Jeesuksen Kristuksen nimeen. Yksikään ei ole palannut, mutta onnensa onkijoita riittää. Ilkeimmillään he käyvät ateisti omaisten, tai muiden Jumalan pilkkaajien kautta tässä lihallisessa maailmassa tekemään pahojaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2550
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      59
      2492
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1732
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      21
      1512
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1450
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1400
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1312
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1183
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1127
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1056
    Aihe