Muistaako kukaan Muonan Baaria Hämeenlinnasta seitsemän kymmentä luvulta ?
Muonan Baari
17
615
Vastaukset
- Anonyymi
Ei
- Anonyymi
Sieltä sai hyvät paistinperunat ja lihapullat mokolla .
- Anonyymi
Muistan hyvin. Raatihuoneenkatu 10 ja kylmää halpaa olutta. Sitä sitten jokseenkin paljo juotiinkin.
- Anonyymi
Muonan baari? Kenen nimi on Muona? Tai onko toi jokuväännös muonabaarista sotilaskylässä? Tuskinpa tollasta on koskaan ollutkaan. Muistelijoiden mielestä tälläisessä tuppukylässä on ollut sitä sun tätä mutta tuskin mitään oo koskaan ollut.
- Anonyymi
Muona on sukunimi. Toini Muona oli aikoinaan yksi Arabian muotoilijoista. Minultakin löytyy hänen keramiikkaansa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muona on sukunimi. Toini Muona oli aikoinaan yksi Arabian muotoilijoista. Minultakin löytyy hänen keramiikkaansa.
Vittuvati on kyllä hieno.
- Anonyymi
saiko gluteenitonta kebabbia. Muuten en mene.
- Anonyymi
Menethän sä jos saa halpaa kaljaa etsä ekana mitään ruokaa etsi.
- Anonyymi
Oli hyvä baari. Iloisia iltoja ja iloisia veikkoja.
- Anonyymi
Ihan paska.
- Anonyymi
Lukiokatu 20.
- Anonyymi
Aleksanterinkatu 17.
- Anonyymi
Hallituskadulla oli.
- Anonyymi
Raatihuone 13
- Anonyymi
Paasikiventie 11
- Anonyymi
Lukiokatu 20:ssä oli 60-luvulla Muona-baari, nykyisin samassa paikassa on Kotipizza. Muonassa oli jukeboxi ja saattoi olla pajatsokin. Olen istunut baarissa vuosina -67 ja -68 monet monet kerrat. Tämä tarina on tosi.
- Anonyymi
Muona Baarissa tuli käytyä 70-luvulla kalja sielä teki kauppansa se oli sitä aikaa .Mukavia muistoja on sieltä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728