Covereita

naamiainen

Kenen alkuperäinen biisi on se Enjoy the silence?
Mitä muita covereita HIMillä on? (sellasia jokka on sinkuilla koska levyillä olevat nyt tiedänkin jo)

12

1007

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kekk

Alunperin se on Depeche Moden kappale.

• Durden

Depeche Moden biisi alunperin.

• siiiiiis

Mä en nyt tiedä haluuttexte tätä, mut kerron, ellette vielä tiedä.

Solitary man on alunperin Johnny Cash:n.

Wicked Game on alunperin Chris Isaak:n.

(don't fear) The Reaperista en oike tiedä, mutta ainakin Blue Oystery Cult laulaa sen, ainakaan himin se ei ole.

• vielä
        siiiiiis kirjoitti:

Mä en nyt tiedä haluuttexte tätä, mut kerron, ellette vielä tiedä.

Solitary man on alunperin Johnny Cash:n.

Wicked Game on alunperin Chris Isaak:n.

(don't fear) The Reaperista en oike tiedä, mutta ainakin Blue Oystery Cult laulaa sen, ainakaan himin se ei ole.

Onkos tuo Solitary Man siis ihan varmasti Cashin alunperin? Olen nimittäin kuullut sen myös Neil Diamondin laulamana ja muistaakseni myös Chris Isaakin.
        Onkos muuten Sigillum ja Stigmata Diabolilla mitään eroa?
        Ja sitten vielä sellainen että ihan kuin olisin kuullut The Sacramentista joskus jonkun toisenkin nimen(sana heart siinä tais ainakin olla), olenkohan oikeilla jäljillä? Ja jos olen niin onko se vaan yksinkertaisesti sen toinen nimi vai onko niissä jotain eroa?

• lilylazer
        vielä kirjoitti:

Onkos tuo Solitary Man siis ihan varmasti Cashin alunperin? Olen nimittäin kuullut sen myös Neil Diamondin laulamana ja muistaakseni myös Chris Isaakin.
        Onkos muuten Sigillum ja Stigmata Diabolilla mitään eroa?
        Ja sitten vielä sellainen että ihan kuin olisin kuullut The Sacramentista joskus jonkun toisenkin nimen(sana heart siinä tais ainakin olla), olenkohan oikeilla jäljillä? Ja jos olen niin onko se vaan yksinkertaisesti sen toinen nimi vai onko niissä jotain eroa?

On mielestäni alunperin Neil Diamondin, Cashin versio kappaleesta on vaan se tunnetuin...

• ...

Rebel Yell oli ainakin joku cover? Ainakin HIM on sen esittänyt.

• MstrOfPupts

Yleensä keikolla ne vettä aika paljon covereita. esim. Iggy Popin Mask, Black Sabbathin Hand of doom, Misfitsin some kinda hate, Back street boysin larger than life (todellakin HIM on vetänyt BSBtä) ja sit don´t shake me luciferin.ym

• .....
        MstrOfPupts kirjoitti:

Yleensä keikolla ne vettä aika paljon covereita. esim. Iggy Popin Mask, Black Sabbathin Hand of doom, Misfitsin some kinda hate, Back street boysin larger than life (todellakin HIM on vetänyt BSBtä) ja sit don´t shake me luciferin.ym

eikös Rebel Yell oo Billy Idolin biisi?

• lavs
        ..... kirjoitti:

eikös Rebel Yell oo Billy Idolin biisi?

...on se Billy Idolin.

• ....

Poison heart, joka tulee todennäköisesti myös seuraavalle levylle.

• vilkkubaba

se on alunperin ramonesin biisi

• lilylazer

Varsinaiselle levylle, vaan sille special edition-mikälielle. Näin jostain ainakin ymmärsin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      101
      3184
    2. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      147
      1993
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      35
      1962
    4. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      104
      1951
    5. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      121
      1763
    6. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      16
      1679
    7. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      85
      1607
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      287
      1433
    9. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      123
      1351
    10. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1210
    Aihe