Kun hain yhtä lääkettä, mikä on ollut monta vuotta. Ja lääkäri määräsi ne 365 pv. eli vuodeksi. Mutta kuin hain ensimmäisen purkin, niin mies farmaseutti sanoi, että nyt mulla enää pari purkkia jäljellä? Ja kirjoitti omakantaan, että lääkettä saamatta 265 pilleriä? Ja sanoin tästä hänelle, että lääkäri kyllä tarkoitti, että 4 prk ja määrätty koko vuodeksi. Niin tämä mies farmaseutti tokaisi, ettei hän tälle pyrokratialle mitään voi, että minun tulee soittaa lääkärille, että kirjoittaa 400 pilleriä vuotta kohden? Ja kun kysyin, että mikä ihmettä? Ja minulla sama lääke monta vuotta?! Oliko vain tyhmä tai ilkeä mies farmaseutti tai ei ymmärrä lääkkeistä mitään? Kun kyseessä ei ole edes kolmiolääke. En mene enää samaan apteekkiin, jos ikinä näen tämän miehen, kun samassa apteekissa muut ovat kohdelleet ihan hyvin ja kirjoittaneet omakantaan ihan oikein.
Apteekkiin todella vaikea mennä...
Anonyymi-ap
1
193
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732805
- 632694
- 681792
- 241637
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä151568- 201560
- 151412
- 481267
- 381243
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91229