Ei enään nopeuusmittari tauluja täälläpäin

Anonyymi-ap

Pohjois-pohjanmaalla montakin nopeus mittari taulua oli nyt ne ovat poistettu mitä se auton mittari
näyttää
tuossakin nopeudessa ,navikaattorin joutuu ostamaan ,gsp paikantimen että tietäisi autonsa mittarivirheen.vai löytyykö tämä toiminto kallista älypuhelimista.

8

286

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

Kamerat ja näytöt on turhia, 5G luuria pystyy vakoilemaan aukottomasti!🤠

• Anonyymi

Ei niitä tarvita enää kun suurimmalla osalla autoilijoista on joku älypuhelin (halpakin kelpaa) josta näkee täsmälleen todellisen nopeuden. Esimerkiksi Anroidpuhelimien Google Maps ohjelmaan (ei maksa mitään) kun laittaa päälle reittiopastuksen, niin se näyttää myös nopeuden. Omppupuhelimilta löytyy vastaava karttaohjelma.

• Anonyymi

Speedometer, eli nopeusmittari-sovellus näyttää nopeuden, aivan kuten auton nopeusmittari. Selkeästi näkee todellisen nopeuden, jopa heikkonäköinenkin.

• Anonyymi

Ne tauluthan aina näytti vaan että " Sinä ajat :-( ", naama norsunvitulla vaikka ihan rauhassa ajelin menemään. Mitä se nyt muka haittasi että minä ajan, on mulla ajokortti sun muut asiat kunnossa, miksen muka saisi ajaa.

• Anonyymi

Taitaa olla sit paljon kokemuksia norsun vi.tuista, jos tiedät noin tarkasti, miltä näyttävät.

• Anonyymi

Tänne niitä on taas laitettu entistä enemmän. On laitettu useampia sellaisia pieniä nopeusnäyttöjä taajamaan. Näyttää vihreää, kun ajaa alle rajoitusnopeuden, oranssia kun ajaa tismalleen rajoitusnopeutta ja punaista kun rajoitusnopeus ylittyy. Ei näytä sitten enää mitään, jos nopeus ylittyy liiaksi (raja saattaa olla 10 km/h yli).

• Anonyymi

Nuo pienet taajama-alueelle asennetut, vaikka ei niin tarpeellisia olisikaan niin ei niistä mitään haittaakaan ole.
        Maanteiden varsilla olevia nopeusnäyttötauluja soisi kernaasti olevan nykyistä jopa huomattavasti enemmän. Joistakin paikoista jossa tuollainen ennen oli on se nyttemmin valitettavasti poistettu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2610
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2562
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1762
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1577
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1500
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1440
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1362
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1213
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1167
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1086
    Aihe