Venäjä on vienyt suomalisten lahjoittaman SISU XA-185 -vehkeen Moskovaan sotasaalis-näyttelyyn Patriot puistoon. Siellä on kokoelma muitakin hassuja vehkeitä, joita länsi on lahjoittanut. Esimerkiksi ruotsalainen CV-90, leupardi, ranskalainen pyöräalustanen AMX-10, Bradley- rynnäkköpanssari jne.
Ehkä suomalainen vientiteollisuus saa tästä näyttelystä lisätilauksia. Toivotaan ja mieluiten sellaisia, että maksaisivat niistä eikä tarvitsisi lahjoittaa.
Myyntiponnistelut tuottavat tuloksia
Anonyymi-ap
1
132
Vastaukset
- Anonyymi
Eipä ole kiinnostava juttu.
Länsi toimittaa uutta kalustoa menetettyjen tilalle ja putte on ihmeissään.
Suomen pitää lähettää lisää leopardeja ja paseja. Ja riihikuivaa rahaa. Kokoomus voisi järjestää rahankeräyksen Ukrainan auttamiseksi ja nyt hallitusvastuussa vaikka laittaa suomalaisille erityisen Ukraina-veron. Jotta suuria mukinoita ei syntyisi niin kohdistettakoon verot kaikille yli 50 tEUR tienaaville.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018033- 1075647
- 2794993
- 494933
- 763707
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222498Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292432- 422358