Miksei kannabiksen kasvattamsiesta makseta maataloustukea? On puhdas luonnontuote eikä kasvattaminen vaadi kalliita kasvihuoneita. Nyt ollaan kohta täysin tuotikannabiksen varassa ja sekös vasta tulee kalliiksi poliisin ja tullin ylimääräisenä työnä.
Uskon, että suomalaiset ostaisivat mieluummin puhdasta suomalaista kannabista, jos sen hinta olisi kohdillaan.
Kysymys kristilliselle maatalousministerille
Anonyymi-ap
4
524
Vastaukset
- Anonyymi
Lapsellinen provoaloitus ateistilta.
- Anonyymi
Vastaus taitaa olla se, ettei kannabista tuoteta ihmisten ravitsemuskäyttöön niin kuin niitä maataloustuotteita tuotetaan.
Mutta malta nyt, kyllä se kannabikselle annettu tukiainenkin sieltä varmaan tulee ajan kanssa, koska kannabiksen käyttöä kerran puolustetaan yhä enempi.- Anonyymi
Kyl mää ennemmin ruisleipää söisin, kun kannabista. Olet säälittävä pikkuluuseri. Vanhempasikin lienee samanlaisia, kun kasvatus on täysin epäonnistunut.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018063- 1075667
- 2795013
- 494953
- 763727
- 542940
- 642677
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422368