Hei,
Olen törmännyt tapaukseen, jossa julkisesti leimaava teko on mennyt niin paksuksi, että leimassa oleva on alistunut muille ihmisille. Tämä leima siis tuntuu kuin seksiä harrastaisi henkilön kanssa. Ymmärrätte kun ajattelette hyväksikäyttöä näin mittavassa teossa. Eli siis heikkolahjainen ihminen on laitettu haistattamaan paskat itselleen. Eikö näitä paksuja leimoja oteta tosissaan vai miten näistä selviää? Siis jos hän olisi tehnyt sen tarkoituksella niin hänet olisi varmaan jo niitattu. En ole koskaan itse kuullut, että leimassa voisi alistua muille ihmisille näin selvästi. Onko kellään tietoa onko vastaavanlaista tapahtunut ja miten silloin on toimittu? Onko kaikille ollut jees jos uhri hihhuloi elämää?
Voiko ihminen olla liian halpa?
Anonyymi-ap
2
179
Vastaukset
- Anonyymi
Lähinnä tämmöinen epätodellinen alistus on erikoista. Tarvitseeko tälläisestä välittää? Esim. Jonkun laittaminen nettiin tai muuten paskan haistatus leiman kohdetta kohtaan niin, että henkilö jää leimaan ikävällä tavalla on ihmisyyden algorytmeissä, mutta leima kokonaan itseä vastaan on jotain niin pimeetä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881527
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101390- 751306
- 681226
- 1151119
- 75991
- 68915
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255910Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12851- 33833