Tuntuu oudolta tämä kuvio, jossa hallitus halutaan kaataa, naurettavien syiden perusteella. Onko tämä Putinin Venäjän hybridivaikuttamista? Onko RKP jo kansallinen uhka? Tämä pitää tutkia perinpohjin.
Onko RKP Putinin näpeissä
8
620
Vastaukset
- Anonyymi
Persunatsit on natsiPutinin miehii .. keväällä natsipersut vasta erosi EU n venäjämielisestä ryhmästä .. Putinin trollit on hiljaa suomessa ..
Natsismi ei ole naurettava syy .. Putin ja Persut halluu Suomen EU eroa ja EU n hajoittamista . Mieti nyt sitä itse.
- Anonyymi
On.
Miksi olla EU:ssa nyt kun on NATO? Englantikin on pärjännyt aikaisemmin, ja pärjää ilman EU:ta! Ja sinulle kommari-paska minä sanon että kyytisi on kylmä!
- Anonyymi
SFP mukana Putinin denatsifikaatio erityisoperaatiossa?
Kyllä!- Anonyymi
Pietarin trollitehtaan ja ruotsifanaatikkojen kielenkäytössä on runsaasti yhtäläisyyksiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pietarin trollitehtaan ja ruotsifanaatikkojen kielenkäytössä on runsaasti yhtäläisyyksiä.
Ruotsifanaatikoilla ja Putinilla on yhteinen tavoite - suomalaisten yhtenäisyyden heikentäminen. Tämä tarkoittaa käytännössä suomenkielisten yhtenäisyyden heikentämistä - hajoita ja hallitse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041891
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e641877- 1441649
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151641- 1031599
- 851577
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851347- 1191279
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241160- 691111