Ottaisin jatkossa aseen pois ja vääntäisin tussarin piipun solmuun ,kun näkisin metsästäjän ampuilemassa luonnon kannalta tärkeitä eläimiä.Olen monien kanssa samaa mieltä puolustaessa lintujen olemassaoloa, sekä ajamassa lakia ,joka kieltää luonnoneläimien tappamisharrastuksen.Tämmöinen peli ei voi enää jatkua ,koska se vaikuttaa globaalisti ilmaston lämpenemiseen ja aiheuttaa pitkässä juoksussa egokatastroofin.Heti laki näille haulikko ukkeleille.Mauri Taavetti Savosta.
Lakiuudistus Sorsien suojelemiseksi.
4
278
Vastaukset
- Anonyymi
Jukolan viesti myös pitäisi kieltää. Pieniä metsän eäimiä tallaantuu
mielettömät määrät suunnistajien ravatessa metsässä.
Samoin nuottakalastus. Kalat tukehtuvat nuotan perälle. - Anonyymi
Erityiset käytännöt Keskusteluissa
Suomi24 tarjoaa maksuttoman kanavan julkiseen keskusteluun ja mielipiteiden vaihtoon. Jotta keskustelupalstojen ilmapiiri säilyisi miellyttävänä ja kaikille sopivana, on kaikkien kirjoittajien noudatettava palstoja koskevia sääntöjä. Muistathan, että jokainen kirjoittaja on itse vastuussa omien viestiensä sisällöstä. Kirjoittajia sitoo Suomen laki.
Jokaisella palstalla tulee keskustella palstan aihealueeseen liittyvistä asioista. Aiheeseen kuulumattomat aloitukset tai kommentit voidaan poistaa. Keskustelujen ikäraja seksipalstoilla on 18 vuotta.
Jos huomaat keskustelupalstoilla sääntöjen vastaista sisältöä, ilmoita siitä aina ylläpidolle. - Anonyymi
Sunnuntaina han se alkaa! Ostin jo viime viikolla 6 rasiaa patruunoita eli 120 kpl. Ehkä ne sunnuntai iltaan saakka riittää.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881527
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101400- 781323
- 691230
- 1151119
- 751001
- 69931
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255920Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o14871- 34846