kun sotilaspoliisi pidätti vaikkapa kasarmiin palaamattoman kaupungilla, siviili poliisi ei saanut tehdä mitään? Muistikuva on jonkun siviilipoliisin kertomana, miten rajusti sotilaspoliisit kohtelivat ihmistä joka oli sotilaskoulutuksessa kyseisenä aikana, eikä saanut puuttua tilanteeseen.
Siitäpä vaan kun uutisoitiin Yhdysvaltojen vaativan ettei Suomen lakia noudatetaisi Yhdysvaltojen sotilaiden rikoksista Suomessa?
Pahimmillaan tuo tarkoittaisi sitä että ihmiskaappauksia voisi tehdä Yhdysvaltalaiset sotilaat Suomessa, jolloin Suomen laki ei voisi asialle mitään?
Onko sitten millään lailla mitään merkitystä siihen miten Yhdysvalta päättään tehdä kun he niin haluavat, koskemattomuus kun kuiteni heihin on jos Yhdysvallat niin päättää?
Pahoin "pelkään", taas Suomessa tehdään hätäisiä poliittisia päätöksiä joihin ei tulla käyttään riittävästi aikaa, koska hyvinki moni haluaa osoittaa kunnioitusta nykyiselle Suomen tasavallan presidentille hyvästä työstä?
Muistatteko menneisyydestä kun poliisi ei saanut puuttua Suomessa?
3
186
Vastaukset
- Anonyymi
Onko sitten millään lailla mitään merkitystä siihen miten Yhdysvallat päättää tehdä kun he niin haluavat, koskemattomuus kun kuitenki heihin on jos Yhdysvallat niin päättää?
Pahoin "pelkään", taas Suomessa tehdään hätäisiä poliittisia päätöksiä joihin ei tulla käyttään riittävästi aikaa, koska hyvinki moni haluaa osoittaa kunnioitusta nykyiselle Suomen tasavallan presidentille hyvästä työstä?
Laissa pitäisi olla muuttamisoikeus kun jompikumpi osapuoli sitä vaatii aina 2-3 vuoden jaksoissa, eikä tuolloin uuden lain voiman tuloa saa kumpikaan osapuoli toimeenpanoa / toteuttamista viivytellä. - Anonyymi
Vahinko on jo tapahtunut.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista867601- 1045517
- 2664728
- 484662
- 653382
- 502758
- 582447
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244