Valmistusmaa pitää laittaa jokaiseen palveluun ja tuotteeseen, niiden markkinointiin, netin ilmoitukseen ja pakkaukseen selvästi.
Sekä käyttää kasattu merkintää, " assembled in" jos tuote, tavaran kasauksessa käytettä muualta tuotuja osia, sekä kertoa.
Made in EU merkintä pitää poistaa kokonaan koska se ei ole maa!
Eduskunta ja kansanedustajat tekemään tarvittavia muutoksia että ne tulee voimaan.
Valmistusmaa jokaiseen myyntävään palveluun ja tuotteeseen, nettiin ja pakettiin!
Anonyymi-ap
2
147
Vastaukset
- Anonyymi
Nyt Ihmiset ja muut eivät saa selvää mistä tulee ja merkintä harjaanjohtava, sekä euroopassa on tuotteita jotka on vain kasattu mutta merkintä on "made in"
Oikea sana oli kasattu / assembled in. - Anonyymi
Mistä sen tietää, missä tuote on oikeasti valmistettu?
Pakettiin on helppo painaa mitä tahansa tekstiä. Italian mafia on ollut tunnettu ruokaväärennöksistä. Pakettiin kun on helppo painaa mitä tahansa tekstiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038182- 1105733
- 2875158
- 535146
- 773803
- 583021
- 662737
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222538Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452471