Uusien Opeleiden laatu

Anonyymi-ap

Uusi Astra harkinnassa ja vähän mietityttää laatuasiat. Ruosteongelmaa ei varmastikaan enää ole kun siirtyi ranskalaiseen omistukseen mutta onko muita murheita. Ei tosin näilä palstoilla taida saada mitään asiallista vastausta mutta kokeillaan.

8

768

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minusta ne on pilalla. Stellantis moottorit öljykylpy jakopäineen jotka murenee jo alle 50tkm ajettuina ja aiheuttaa jakopää huoltoja ja moottorivikailmoituksia. Makunsa kullakin mutta itse en ostaisi 2017vuoden jälkeisiä opeleita koska eivät enää ole gm tuotantoa silloin esim. Ketju moottorit jne.

Opel ei enää ole oikea opel!

• Anonyymi

Minulla vm. 2019 Insignia joka on kyllä ihan GM tuotantoa ja on ketjukone 1.6 pensaturbo.

• Anonyymi

🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

❤️ ­­­N­­y­­­m­f­­­o­­­m­­a­­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#179781673

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

On ne ruosteessa jo uutena. Säälittäviä kökkö lavetteja . Kuskit yleensä sketsihahmoja.

• Anonyymi

Oli mainio peli. Erinomainen kuskin penķki, paljon parempi kuin monessa puolet kalliimmassa. Hiljainenkin ajaa, kerta kaikkiaan erin omainen.

• Anonyymi

En osta Ranskalaisia muualt kuin grilliltä

• Anonyymi

Onneksi Stellantiksen suurimmalla merkillä eli Fiatilla ei ole uusimmissakaan 500, 500X ja Tipo malleissa tuota moottoria.
      Italiaanot luottavat omaan Firefly -moottoriin. Perinteisenä tai hybridinä. Niissä on ketjukone. Aiempi fire sarjan bensiinikone hihnalla mutta sekin on tosi luja moottori, turbolla T-jet tai vaparina..
      Stellantiksen toiseksi suurimmalla merkillä eli Jeepillä on myös tätä luotettavaa samaa firefly -tekniikkaa kuin Fiatilla.
      Globaalilla myynnillään v.2022 Stellantiksen kolme suurinta merkkiä olivat 1. Fiat, 2. Jeep, 3. Peugeot.
      Ehdottomasti Opelin ois kannattanut pitää omat moottorinsa tai lainata Stellantiksen Italian osastolta.

• Anonyymi

Voi et Kiinassa on hurjasti auto mobileja, suomen pitää rajoittaa kalustoa.😂

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2693
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2634
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1782
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1607
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1540
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1470
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1382
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1233
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1197
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1106
    Aihe