Olisi kiva löytää samanlainen runkkukaveri.
Ukkomiehen pitää olla hyvin varovainen, siksi olenkin pitäytynyt ns. käsi hommiin. Olen 60+, aikanaan yliopiston käynyt ja työelämässä täysin palvellut eläkeläinen Helsingistä.
Runkkukaveria
16
2001
Vastaukset
- Anonyymi
Ukm55 etsii myös runkku kaveria olen myös helsinkiläinen 176/78 15cm
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17979968o
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Olen myös samanlaista kaveria etsinyt,joka pitäytyisi kädellä tehtäviin juttuihin.
Yleensä hakiessa törmännyt aina ongelmaan,että suuhun pitäisi saada ja se ei itseäni kiinnosta lainkaan.
M46v - Anonyymi
Pitääkö tuo akateemisuus vetää runkkuhommiinkin, laita nyt se ylioppilaslakkikin päähän kun runkkaat.
- Anonyymi
Jyväskylä/ymp rapiat 60v runkku kaveria vaik autoon. 65v ex ukm
- Anonyymi
Ootpa onneton tapaus. Sääliksi käy
- Anonyymi
Lypsän kaverin mekolleni jahän minut mekkooni.
- Anonyymi
Akateemisesti runkkaavat valkolakki päässä ja rusetti terskassa
- Anonyymi
Hei, itse myös ukkomies kuudenkympin korvilla ja kiinnostunut kovasti löytämään seuraa runkkuhetkiin.
- Anonyymi
Samoin ukm 60+ olen Hml: nssa.
- Anonyymi
Oletko millanen mesta se oikein. Mikä sua pitää siellä etkö raaski lähteä sieltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samoin ukm 60 olen Hml: nssa.
Kelpaako ukm 60+ että runkkaisin sua ja ottaisin suihin ?
- Anonyymi
Uusi seksiteatteri avautuu Suomeen! Kutsumme kaikki. Ilmoittautuminen ryhmäämme täällä 👉 https://www.aktiivinenvaimo.site/H/W3g6W5
Ketjusta on poistettu 66 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041821
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151601- 1441579
- 1021523
- 801437
- 1191259
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2771206Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241080- 691071
- 381022