Aina joku tietää
Mies on löytynyt sivullisen toimesta hengissä jota etsittiin.
7
1100
Vastaukset
- Anonyymi
En kirjoita osaa hyvin kuoli löyty.
Anonyymi-ap- Anonyymi
Päivän parhaat naurut tästä.
- Anonyymi
Kun olin Parkanon kaupungin palveluksessa ja palkkani maksoi Parkanon kaupunki eräs paikallinen kokkaripuolueen edustaja tenttasi minua kovaäänisesti Ikaalisten Kompin parkkipaikalla usein. MIHIN MAKSAT VEROSI, MISSÄ OLET KIRJOILLA?" Odottelen, että ko,. kokkaripuolueen edustaja alkaa jahdata niitä, jotka kehtaavat käydä paikkkunnalla (satunnaisesti , työssä tms.) ja kovaäänisesti huutelee perään samaa tekstiä näille satunnaisille kävijöille. Jk. Olin silloin kirjoilla Parkanossa ja kävin täällä usein omakotitalollani (ainakin kiinteistövero tuli tänne). Toivottavasti nämä pikkukunnat yhdistetään ja pian, koska hallintokustannukset pyörii kaikissa ja samoin pyörii byrokratia kaikissa aika samalla kaavalla. Ja saahan myös varavaltuutetut kokouspalkkionsa (osapäiväraha, kilometrikorvaus yms.). Joissakin nimeltä maninitsemattomissa organisaatioissa hallitus kokoontuu joka kuukausi, valvomassa ? kenen etua? Omaa tilipussinsa etua? vai Yhteistä etua? 🤣😉🧐😎 Jk. Sain sieltä lopputilin ja vieläkin on tallessa dokumentit kuinka "Hyvä Veli -järjestelmä" hoiti asiat- pöytäkirjoilla. Entä mitä sanoi julkisten hankintojen kilpailuttaminen?.
- Anonyymi
Yksi syy taisi olla se, että kaupungin isännöitsijän kasvokuvalla varustetut rekisteröidyt nimimerkit antoivat hyödyllisiä tietoja julkisten hankintojen kilpailuttamisesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yksi syy taisi olla se, että kaupungin isännöitsijän kasvokuvalla varustetut rekisteröidyt nimimerkit antoivat hyödyllisiä tietoja julkisten hankintojen kilpailuttamisesta.
Näinhän se oli. Lopulta kehitysjohtajalta paloi tämän herran kanssa käämit.
- Anonyymi
Terveyskeskuksen vieressä olevasta viljamakasiinissa oleili.
- Anonyymi
Eksoottinen sanajärjestys otsikossa. Saako tuollaisella valkolakin?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374835Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4901498Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717