tätini 70v on asunut luonani tämän kesän mutta nyt on alkanut häiritä tädin ilmeisesti harrastama masturbointi iltaisin, homma on joka iltainen ja varsin äänekäs, hän on tullut myös saunaan kutsumatta kanssani istunut ja venytellyt varsin estottomasti, pitäsköhän keskustella asiasta, onko muilla tämmöisiä kokemuksia?
täti kypsässä iässä 70v
9
1837
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä siinä ihmettelet, pane ja nauti, voi olla hyväkin pano kun noin kiimassa on:)
- Anonyymi
Samaa mieltä.täti haluaa nussia,niin pane Nyt ihmeessä kun on tilaisuus
- Anonyymi
perskeles, olitta oikeessa, kovin oli kiimassa, oli eilen kunnon panot, kyllä vanhassa on vara parempi, tietäät mitä tahtoot, 👍
- Anonyymi
Tuollainentäti kun olisikin.
Kyllä toiset on onnekkaita, kun tuollaista tapahtuu - Anonyymi
Nussi vanhan emännän vittua
- Anonyymi
Vaimon täti samaa ikäluokkaa ja samanlainen toiminta häntä miellyttää. Tulee mielellään saunomaan minun ja vaimon kanssa samaan aikaan kun kohdalle sattuu.. Asuu nykyisin yksin ja olen huomannut kylppärissään sauvoja ja hieromalaitteen kylässä käydessämme. Selvästi elää puutteessa kun estoitta esittelee paikkojaan pestessään ja vilkasee ohimennen varustusanikin.
- Anonyymi
Nää mammat on niin kiihottavia,pikku vilautus ja kiinnostuneita kullista
- Anonyymi
kokeile iskeekö kiinni, anna vähän seisoa tädin nähden👍
- Anonyymi
Tätis kai haluaa sulta munaa mu se luokitellaan jo insestiksi mietippä ite mitä teet
Ketjusta on poistettu 69 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857455- 965394
- 2574595
- 444495
- 623257
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348- 492323
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 412184