Meillä menee ikuisuus,
Japanissa ei ihmetellä.
https://www.google.com/amp/s/www.dailymail.co.uk/news/article-1369307/amp/Japan-tsunami-earthquake-Road-repaired-SIX-days-destroyed.html
Tietyö onnistuisi nopeastikin
8
292
Vastaukset
- Anonyymi
Suomessa ei oikein osata mitään.
- Anonyymi
Suomessa ei ole mikään ihme jos risteysrempan yhteydessä on kyltti jossa homman kerrotaan olevan paketissa 3 vuoden kuluttua. Kehä kolmellakin ihmetellään ikuisia remppoja kun jokaisessa on kesto vuosikausia ja seuraavat aloitetaan juuri kun liikenne alkaa vetää.
- Anonyymi
Japanilaista tehokkuutta.
- Anonyymi
Suomessa laitetaan rahaa urheiluun, mutta tien ylläpito ei niin tärkeää.
- Anonyymi
Suomessa pannaan rahaa mustinpersiiseen; sinne mahtuu!
- Anonyymi
Suomessa autoilijat pahoittaa mielensä jos tie suljetaan tai töitä tehdään päivällä tai kun tietyö sattuu omalle kohdalle ja joutuu hieman hidastamaan.
- Anonyymi
Mä luulen, että suomessakin riittäisi ymmärrystä liikennehaitalla joka pahempana kestäisi 2 kuukautta kuin laimennettuna 3 vuotta. Tietty joku kärrypolku pitäsi silloinkin olla kaikille tonteille, mutta ohikulkijoille riittää kyllä muutaman kilometrin kiertelykin,
- Anonyymi
Joissakin tilanteissa työmaan toimet kestävät kuukausitolkulla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 863166
- 883013
- 681862
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191802- 271701
- 211681
- 241677
- 481327
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321326Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91309