Vantaan kaupunki ei pysty edes järjestämään kunnolistan Kiertotitä ja opasteet on johtaa työmaa alueelle,jossa kaivetaan.
Vantaa vaatii kuntalaisltaan. sääntöjen noudattamista mutta ei itse pysty ja halua toutamaan edes alkeellistakaan järjestelmällisyyttä,
Vantaan kaupunki kertoo tiedotteessaan, että kauppa tulee lisäämään alueen liikennettä. Tähän varaud
6
188
Vastaukset
- Anonyymi
Alueelle laitetun kartan mukaan joudut suoraan kaivurin alle.
Eikö rakennusvalvonta osaa edes tehdä karttoja kiertoteistä oikein . - Anonyymi
Lidlin avaama uusi päivittäistavarakauppa sijoittuu Martinlaaksontien ja Vantaanlaaksontien kulmaan. Tiedotteessa kerrotaan, että Hämeenlinnanväylän ramppialueelle rakennetaan kääntymiskaistat ja liikennevalot. Martinlaaksontiellä oleva bussipysäkki siirretään puolestaan Vantaanlaaksontielle.
Aluetta ei pääse ohittaman ainakaan kaupungin laittamien opasteiden mukaan baan joudut työmaa alueelle. Muutenkaan jalankulkijan ei panostettu - Anonyymi
Vantaan tapa vaatia muilta mutta itse ei saada aikaiseksi mitään järkevää
Yai riippuuyann,se osaamisestaan - Anonyymi
Kiertotie opastet johtaa työmaa aalueelle.
Rakennusvalbonta ei osaa edes kattaa piirtää saati. vaatia rakenyajalta keven liikenteen väylä,suunittelua.
Kyseessä onkin vahtaan imamorojekti joten ei väliä mitä sääntöjä noudatetaan jos oli kuntalainen olis jom, uhkamsakko,kädessä - Anonyymi
Kiertotie opastee siis laadittu väärin
Ilman kattan lukutaitoa ja myöskin mitään kiertoteistä ei ole järkestetty
Kävelijät ja pyöräilijät autojen joukissa ihmettelemään
Suosi pylräilyä
Vantaan kaupunki
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682560
- 612506
- 681742
- 211522
- 201470
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91410- 151332
- 381193
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81137- 251066