Rakastaako jumala sotaa, -tappamisia, -kärsimyksiä? Olemmeko todellisuudessa tässä maapallossa helvetissä jossa meidät puhdistetaan edellisen elämän synneistämme johdattelemalla meidät toisten kimppuun?
Aina kun rukoilemme Jumalalta apua "niin sitä saa mitä tilaa." Kärsimystä, ennen aikaista kuolemaa ja paljon muuta.
Onko meitä johdettu harhaan?
Anonyymi-ap
4
177
Vastaukset
- Anonyymi
Etkö tiedä Jumala ei pelastanut ainoata poikaansa vaan antoi hänet ristiin naulita. Joten kun Jeesus kuoli eikä hänelle ollut Jumalan pojan poikaa tai Jumalan pojan tyttöä, ei ole enää olemassa meitä suojelevaa Jumalaan?
- Anonyymi
Sota ja tappaminen on Ylen keino siirtää katsojien huomio elämän todellisista ongelmista muualle.
Kun katsoja ajattelee sotaa ja tappamista niin katsoja ei enää havaitse työttömyyttä, köyhyyttä ja alkoholin aiheuttamaa kärsimystä itselle ja läheisille. - Anonyymi
Suomessa kuulemma tämä nykyinen hallitus korvaa jumalan ja jeesuksen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista937639- 1055522
- 2664738
- 494673
- 653392
- 502768
- 582457
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244