Kun Venäjä saa pienten lennokkiteollisuudet toimimaan tehokkaasti. Mahdollisesti ajoittain hyvinki nopea tuotanto useammalla tuotantolinjalla. Tuolloin Venäjällä olisi lähes taukoamaton lennokkiohjustoimintaan, johon tarvitaan torjumaan mahoton määrä kallista ilmatorjuntaa.
Mitä pienemmät mutta tehokkaammat räjähdysvoimaltaan lennokit on niitä vaikea havaita. Kukapa tietää vaikka Venäjältä tulisi räjähtäviä lintuja jotka toimivat pienellä moottorilla ja voivat liitää pitkään linnun lailla. Noita lintuja muuten valmistetaan nykyisin jo luontokuvauksiin, sotilaskalustoina vielä harvempi.
Itä euroopan pienet maat tulee oleen pulassa, jos sotasyttyisi.
Anonyymi-ap
2
112
Vastaukset
- Anonyymi
Ne Itä-Euroopan pienet maat kuuluvat NATOOn, eli yli 900 miljoonaa ihmistä ja maailman suurimmat sotavoimat ja talous joiden rinnalla 143 miljoonan köyhän Venäjällä ei ole mitään jakoa missään asiassa.
New Yorkin osavaltion talous on suurempi kuin koko Venäjän.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857505- 965424
- 2614669
- 444555
- 643302
- 502728
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222378- 512362
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292352- 412214