Lauri pilasi alan maineen

Anonyymi-ap

Otsikko kertoo kaiken. Linja-autoalalla ei ole enää mitään hyvää. Ainoa valonpilkahdus on FlixBus joka onneksi on tullut suomeen.

21

937

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lauri kaatoi sukuoikeudet ja tervehdytti alan. Lauria suurempaa joukkoliikennevaikuttajaa ei maassamme ole ollut eikä tule enää koskaan olemaankaan.

      • Anonyymi

        Valitettavasti tuo vaikutus oli negatiivinen ja siitä paras esimerkki on Ob:n yli kymmenen miljoonaa hukkaan heitettyä euroa ja Suomen suurimman bussifirman pakkomyynti.


      • Anonyymi

        Eiköhän tuo suurin vaikuttaja ollut muuan Merja!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän tuo suurin vaikuttaja ollut muuan Merja!

        Merjalla oli toki tärkeääkin tärkeämpi rooli.

        Mutta todella tärkeää oli nimenomaan kaukoliikenteen vapauden kannalta se, että 2012 alussa Elyn ei tarvinnut suostua Satakunnan Liikenteen (ja LAL:n) yksinoikeuksien jatkamisvaatimuksiin ENSIMMÄISELLÄ kilpailulle vapautuneella välillä, Tampere-Pori. Ilman Onnibussia liikenne Tampere-Pori -välillä olisi lakannut ellei Ely olisi suostunut SL:n ja LAL:n kiristykseen. Ja pakkohan Elyn olisi ollut suostua ilman Onnibussia. Siitäkös olisikin saatu (LAL:n kartellissa sovitun mukainen) toimintamalli muillekin jatkossa kilpailulle aukeaville reiteille eli käytännössä sukuoikeudet olisivat saaneet laajalti jatkoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Merjalla oli toki tärkeääkin tärkeämpi rooli.

        Mutta todella tärkeää oli nimenomaan kaukoliikenteen vapauden kannalta se, että 2012 alussa Elyn ei tarvinnut suostua Satakunnan Liikenteen (ja LAL:n) yksinoikeuksien jatkamisvaatimuksiin ENSIMMÄISELLÄ kilpailulle vapautuneella välillä, Tampere-Pori. Ilman Onnibussia liikenne Tampere-Pori -välillä olisi lakannut ellei Ely olisi suostunut SL:n ja LAL:n kiristykseen. Ja pakkohan Elyn olisi ollut suostua ilman Onnibussia. Siitäkös olisikin saatu (LAL:n kartellissa sovitun mukainen) toimintamalli muillekin jatkossa kilpailulle aukeaville reiteille eli käytännössä sukuoikeudet olisivat saaneet laajalti jatkoa.

        Väkevä YLISTYS pyhälle Nimelle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väkevä YLISTYS pyhälle Nimelle!

        Tähän ylistykseen yhtyvät varmuudella ne miljoonat suomalaiset, jotka asuvat alueilla mistä kaikki joukkoliikenneyhteydet on hävitetty. Ikävä kyllä näistä ihmisistä vain pienellä osalla n ajokortti autosta puhumattakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väkevä YLISTYS pyhälle Nimelle!

        "Väkevä YLISTYS pyhälle Nimelle!"

        Ylistys Pyhälle Laurille!
        Hänen kunniakseen on jo ehditty rakentaa useita kirkkojakin.
        Halleluja, halleluja!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Merjalla oli toki tärkeääkin tärkeämpi rooli.

        Mutta todella tärkeää oli nimenomaan kaukoliikenteen vapauden kannalta se, että 2012 alussa Elyn ei tarvinnut suostua Satakunnan Liikenteen (ja LAL:n) yksinoikeuksien jatkamisvaatimuksiin ENSIMMÄISELLÄ kilpailulle vapautuneella välillä, Tampere-Pori. Ilman Onnibussia liikenne Tampere-Pori -välillä olisi lakannut ellei Ely olisi suostunut SL:n ja LAL:n kiristykseen. Ja pakkohan Elyn olisi ollut suostua ilman Onnibussia. Siitäkös olisikin saatu (LAL:n kartellissa sovitun mukainen) toimintamalli muillekin jatkossa kilpailulle aukeaville reiteille eli käytännössä sukuoikeudet olisivat saaneet laajalti jatkoa.

        Hei Lauri! En jaksa enää muistaa tuota keissiä, mutta oliko siinä kyse luvatun siirtymäajan perumisesta? Eli SatLi vaati viranomaiselta sovitusta asiasta kiinni pitämisestä?


    • Anonyymi

      Lauri pilasi alan maineen, sitä ei kukaan voi - eikä haluakaan - kiistää

      • Anonyymi

        Lauri oli kävelevä katastrofi, ja taitaa olla edelleenkin sellainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lauri oli kävelevä katastrofi, ja taitaa olla edelleenkin sellainen.

        Kyllä, paroneille


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, paroneille

        Suurimmat vahingot kärsivät häneen luottaneet ja häntä työllistäneet. Samalla myös hän itse. Eipä taida tällä koijarilla enää olla mahdollisuuksia tällä alalla työllistymiseen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suurimmat vahingot kärsivät häneen luottaneet ja häntä työllistäneet. Samalla myös hän itse. Eipä taida tällä koijarilla enää olla mahdollisuuksia tällä alalla työllistymiseen?

        Laurihan onkin jo siirtynyt rautateiden kuninkaaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laurihan onkin jo siirtynyt rautateiden kuninkaaksi.

        Totta kai, pian ovat polvillaan VR, DB, Amtrak ja kaikki muutkin.
        Lauri valloittaa myös Helsingin ja Tampereen ratikkalinjat.
        Siis Transport Tycoon-pelissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta kai, pian ovat polvillaan VR, DB, Amtrak ja kaikki muutkin.
        Lauri valloittaa myös Helsingin ja Tampereen ratikkalinjat.
        Siis Transport Tycoon-pelissä.

        Hän taitaa pelata "easy" -tasolla sitä peliä. Muuten tulisi konkurssi jopa pelissä


    • Anonyymi

      Muistaako kukaan sitä mennyttä miestä

      • Anonyymi

        Lauri on aina. Hänen Henkensä hallitsee iäti. Kiitetty olkoon mimistä Pyhin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lauri on aina. Hänen Henkensä hallitsee iäti. Kiitetty olkoon mimistä Pyhin.

        Viime sunnuntaina kävin Nokian hautausmaalla, viemässä Laurin haudalle narsissiruukun,
        muistellen hänen hyvyyttään.


    • Anonyymi

      Hyväksyn.

    • Anonyymi

      FlixBus hömpötys on tyhjien tynnyrien kolinaa.

      • Anonyymi

        Maltahan nyt hieman odottaa ja kerro sitten, mitkä tynnyrit ovat tyhjiä. Tai oikeastaan mitkä bussit jäävät tyhjiksi Flixin tulon jälkeen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi et irrota otettasi

      Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2713
    2. Koko ajan olet

      Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2654
    3. Muutama syy

      Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1792
    4. Onko kaivatullasi

      Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1617
    5. Estitkö sä minut

      Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1550
    6. Tykkään susta

      Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1480
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

      Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1392
    8. Millainen meno

      Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1233
    9. Tiedätkö tykkääkö

      Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      40
      1203
    10. Onko meillä

      Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1197
    Aihe