Melkoisen aivopestyjä lampaita nuo venäläiset. Vuosisadasta toiseen.
Valtaosa venäläisistä ei usko, että Putin on Prigozhinin lento-onnettomuuden takana
6
183
Vastaukset
- Anonyymi
Sillä mitä uskoo ja sillä mitä ääneen sanoo uskovansa on nyky-venäjällä 20:n vuoden ero vapaana liikkumisen suhteen.
Henkensä ja "vapautensa" pitimiksi tavallisen venkulan on syytä olla sitä mieltä mitä Kreml ilmoittaa olevan syytä olla. Venäjä luisuu hyvää vauhtia kohden stalinin ajan "loistoa" ja 1930-luvun synkkyyttä.- Anonyymi
Jep. Venäjällä eliitin kritisoiminen ja totuuden puhuminen voi lyhentää elinikää.
- Anonyymi
On muitakin mahdollisuuksia; ensiksi mieleen tulee Ukraina, jenkit ja muut vihollisvaltiot ja niitä on paljon?
- Anonyymi
Lähinnä tulee mieleen Wagnerin juhannuskapina ja Putlerin kosto. Tai sitten Prigo makaa valekuolleena Afrikassa vodkaa juomassa.
- Anonyymi
Sellanen se on Puten lätti
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018033- 1075647
- 2794993
- 494933
- 763707
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222498Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292432- 422358