Viaton flirtti on ok, mutta kuormasta ei saa syödä. Nyt on kuitenkin niin, että taidan, ehkä, luultavasti tehdä poikkeuksen ja unohtaa tämmöiset typerät "viisaudet". Pakithan siinä varmaan tulee ja saa hävetä silmät päästä, mutta ei voi mitään.
Kuormasta syöminen
23
2704
Vastaukset
- Anonyymi
Missäpäin näin käy??
- Anonyymi
Napapiirin kohdilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Napapiirin kohdilla.
Oletko mies vai nainen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Napapiirin kohdilla.
Olen nähnyt kaikki jaksot napapiirin sankareista!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Napapiirin kohdilla.
Mistä kuormasta olet syömässä Napapiirillä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko mies vai nainen?
Olen nainen ja kaipaan K alkuista miestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko mies vai nainen?
Mies
- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17991570W
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Elämä on tehty elämistä varten joten anna mennä vaan! Tuokin on niin vanhanaikainen katkerien orjapiiskureiden keksimä sanonta että ihan iskee myötähäpeä sitä henkilö kohtaan joka tuollaista jankuttaa. Entä sitten vaikka saisitkin pakit? Eihän sekään ole varmaa, kysymällä selviää. Täysipäiset aikuiset ihmiset osaa hoitaa tuollaiset asiat asiallisesti ja kohteliaasti tai sitten ei kyllä kuulu työelämään ollenkaan. Outoa jos yrittäminen on häpeällistä mielestäsi kun se on rohkeutta mitä ei tunnu enää kenelläkään olevan.
- Anonyymi
Tilastollisesti 1/5 ihmisistä löytää kumppanin työpaikalta. Pakkien kanssa voi elää jos aikuisista kyse ja on kyllä aika vanhentunut sanonta.
Kaikki flirtti on viatonta, aina. Siis kun se tapahtuu miehen ja tytön välillä, eli on heteroflirttiä.
- Anonyymi
Napapiirissä napakymppiin?
Aina tekevälle työ löytyy.
Vaikka oma firma sitten. - Anonyymi
Kaikki haluaa seurata sanontaa jonka alkuperää ei kukaan tiedä. Anna mennä, yritä.
- Anonyymi
Itse kyllä ajattelin pikkujouluissa lämmitellä yhtä vanhempaa rouvaa toimistolta. Niissä isoissa rinnoissa on vaan jotain niin vastustamatonta että 30v miehellä ottaa eteen kunnolla
- Anonyymi
Tappajarobo https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000009817380.html
- Anonyymi
Enpä ole syönytkään. Olen vaan maistellut ja makustellut kaikki nämä vuodet.
Pikku herkkupaloja silloin tällöin. - Anonyymi
Tyhmä sanonta, jolla ei tunteiden kanssa ole mitään tekemistä.
- Anonyymi
Tunteet ja teot ovat eri asia.
Se kamalan ihana...tai ihanan kamala tunne aamulla työpaikalla, ensimmäisen yhteisen salassa vietetyn yön jälkeen. Ei ois koskaan pitänyt tapahtua, mutta ihanaa se oli...
- Anonyymi
Mitä väliä? Ne on omia asioita kun työt hoituu! Ei kuulu kellekään.
- Anonyymi
Pyytäispä ihanuus lounaalle
- Anonyymi
Jos palkka työstä on tärkeä, eikä sitä helposti saa muualta, unohda.
Muuten Go for it. - Anonyymi
Voi helvetti näitä viiskytluvun ajatuksia......
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih517016Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7033101Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831310Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981291- 841285
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631187- 891170
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2361136Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2181086- 721022