https://en.wikipedia.org/wiki/Energy_Catalyzer
E-CAT on joko kylmäfuusiolla tai tuntemattomalla tavalla väitetysti lämpöä tuottava laite. Sen on myös sanottu olevan verkkovirtaa käyttävä huijaus, jossa olennaista on se, että virta kulkee mittarin ohi laitteelle. Laitetta ei saa missään testissä irrottaa verkkovirrasta. "Keksijä" Andrea Rossi vetoaa ydinturvallisuuteen tjsp.
Vaikka pidänkin E-CAT-laitteita huijauksena, niin mihin tämän huijauksen rahoitus perustuu? Eihän toimimattomia laitteita voi myydä eikä edes vuokrata käytettäviksi. Voisiko riittää, että saa kalasteltua riittävästi uusia sijoittajia? Nythän E-CAT näyttäisi olevan suuntaamassa sähköautosektorille.
https://e-catworld.com/
En siis ole niinkään kiinnostunut, miten huijaus laitetasolla tehdään, vaan missä sitä rahoitusta riittää kymmeniksi vuosiksi. Onhan ensimmäiset huijausväitteet jo vähintäänkin 10 vuotta vanhoja.
E-Cat, miten sen rahoitus toimii?
1
155
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496635Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6682842Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831249Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.931220- 841215
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611123- 891120
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2361089- 721002
- 232893