MOI!
osasiko joku kertoa miten pääsisi lentäen halvalla ja turvallisesti Pekingiin. Mitä lentoyhtiöitä suositte? onko kalliimpaa lentää suoraan helsingistä kuin jonkun toisen lentokentän kautta? Olemme suunnitelleet matkaa ensi talveksi, jos rahaa saadaan riittävästi kasaan.
Pekingiin
3
741
Vastaukset
- valmiina
Tammikuussa, kylmimpänä aikana, ennen uudenvuodenjuhlaa on yleensä pakettimatkojakin tosi halvalla.
- kannattanee
Tutkimme omatoimimatkoja, mutta pakettimatka tuli halvemmaksi. Perillä liikuttiin omatoimisesti.
- Paavo
Joulun tienoilla tosiaan tulee noita halpislentoja myyntiin. Myös matkamessut tammikuussa voi tiputtaa hintoja.
Stokkan hullut päivät on myös oiva paikka bongata halpoja lentoja, nehän ovat syksyllä ja keväällä.
Itse olen lentänyt Finnairilla (Air Chinan kanssa yhteislento, mutta Finnairin kone). Air Chinan liput ovat halvempia yleensä, vaikka on sama kone. Kannattaa kysellä vaikka www.finlland.com
Tammi-helmikuu voivat olla aika talvisia ainakin Pekingissä, lämpötila menee välillä pakkaselle ja tuuli on aika kolea.
Helmikuussa oli lämpötila lähellä nollaa ja toisena päivänä melkein 20C Shanghaissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682630
- 622582
- 681762
- 241597
- 201510
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91450- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096