Olen kauhajokinen, mutta en ole ikinä käynyt Ruokamessuilla.

Anonyymi-ap

En vaan ole koskaan siellä käynyt, kun mun lapsuudenkotona sitä pidettiin ja pidetään edelleenkin typeränä, että mahdollisuudesta ostaa ruokaa joutuu maksamaan pääsylipun.

13

914

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Syöminkien yö pitäisi saada takaisin!!!! Ruokamessuista mulla sama ajatus kuin aloittajalla

• Anonyymi

🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

🍑 ­N­y­­­m­­f­o­m­a­­a­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

• Anonyymi

No onhan sielä muutakin kuin ruuan ostamista esim. maistiaisia ja tuote-esittelyjä ja ohjelmaa. Lapsuudenkotoa saadut opit voi aina uudistaa.

• Anonyymi

Totta turiset!
      Ainakin jos on kerran käynyt, ei ole järkevää syytä mennä uudelleen!

• Anonyymi

Kävin monen vuoden tauon jälkeen. Ja aivan turha käynti. Tuskin meen enää millpinkaan.

• Anonyymi

Kauhajokiset veronmaksajat taitaa maksaa ison laskun en toki tiedä mistä varmaan on konsulttia yms muita hyväosaisia ottamassa osansa teltat ainakin pystytetään talkooväellä

• Anonyymi

Suojatyöpaikoja on kyllä muutamia. Enemmän nämä on kyllä markkinat kuin messut. Markkinoille ei myidä lippuja. Nyt piti maksa kympin, että pääsi ostoksille.

• Anonyymi

Kauhajoella usein käyneenä, ei oo tullu koskaan käytyä näillä messuilla. Kuulemani mukaan, siellä on kovasti tarjolla teollisesti valmistettuja einesroska ruokia ?? Kertokaa, jos oon väärässä. Ja toinen juttu ... saako siä kunnolla maistella eri tuotteita ??

• Anonyymi

Mitään kunnolla ei voi maistella, koska maistiaispalat on pikkuhilkkuja eli mitättömiä.

Ja itse rakennuksissa on enemmän hometta kuin kaupasta ostetusta sinihomejuustosta.

Einesroskasta en tiedä, mutta varmaankin tehty isoissa sarjoissa ja hintapyyntö suuri.

• Anonyymi

Joko ne teltat purettu pois?

• Anonyymi

Joo, kaupasta saa halvemmalla.

• Anonyymi

Lellavan lelunukke aikoo pistää kojun pystyyn seuraaviin kemuuhi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      104
      1831
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      15
      1601
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      144
      1589
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      103
      1539
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      80
      1447
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      119
      1259
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      281
      1236
    8. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1090
    9. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      1081
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      38
      1032
    Aihe