Muiden kokemuksia Mirena kierrukasta.
Olen syönyt yasmin pillereitä 15v asti kovien kuukautiskipujen vuoksi. Nyt 30v ja vaihdettiin 3kk sitten Mirena kierukkaan (suvussa tukos riskiä). Aina ollut iho hyvässä kunnossa, enemminkin kuivuutta kasvoissa ja yksittäisiä finnejä aika ajoin. Hiusten pesu väli oli helposti 3 päivää.
Nyt 3kk kierukan laitosta; hiukset rasvoittuvat päivässä, naama rasvoittuu muutamassa tunnissa, myöskin muualta iho rasvoittuu, pientä näppyä suun ympärys ja leuka täysi. Kasvojen hoitotuotteet pysyneet samoina koko ajan. Ekan kuukauden ajan oli päivittäistä päänsärkyä, runsasta yöhikoilua, tiputtelu vuotoa. Mutta ne kaikki ovat helpottuneet nyt. Jospa tämä rasvaisuuskin tasottuisi.. toivon mukaan.
Mirena kierrukka
Anonyymi-ap
1
250
Vastaukset
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17997362E
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374765Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4851460Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77913
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48748Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57707