Saako teistä naisista miten moni tälleen orgasmin kuin nykyinen naisystäväni. Ensin hän alkaa ynistä ja lanteet nytkähtelee edestakaisin. Sitten kun iso o tulee hän saattaa kiljaista ja pillu tarraa kiinni. Sitten hän työntää minua päältään pois ja nytkähtelee ynisten ja heittelehtien edestakaisin. Sisällä pysyminen onnistuu parhaiten kyljellään kasvot vastakkain. Ollaan jo yli viisikymppisiä, mutta ei tällaista pakkausta ole ennen vastaan tullut. Hän saattaa ravistella minuutin ja olla muissa maailmoissa
Naiseni saa ihanasti
5
2426
Vastaukset
- Anonyymi
Vähän samaa oli minulla aikoinaan kun oli suhde 62 vuotiaan kanssa kun olin itse 45.
Hänen orgasminsa kestivät pari minuuttia ja pillu puristeli ihanasti . Välillä en meinannut pysyä ”kyydissä” mukana.
Myös suulla annettu orkku kesti hänellä pitkään. Fantastista.- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
🍒 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Jännä, kun olen tällä palstalla lukenut paristakin naisesta, että työntävät miestä pois päältään saadessaan. Minä vedän ja painaudun mieheen kiinni tiukemmin. Parasta on jos mies huomaa, että laukean ja painautuu minuun syvälle, ja lopettaa liikkumisen, on vaan siinä paikallaan ja pillu sykkii kalun ympärillä.
- Anonyymi
Olen mies mutta samankaltainen kokemus minulla...
Oli suhde itseäni huomattavasti aikuisemman naisen kanssa ja hän halusi myös juurta myöden sisään ja oikein lähekkäin syleilyyn kun oli saamassa, liikuin pientä liikettä ees taas niin että kalun tyvi hieroi sopivasti klitorista ja sitten kun pillunsa alkoi sykkiä niin jähmetyin ja nautin noin minuutin - kahden ihanasta sykkeestä kullini ympärillä. Hyvin usein häneltä pääsi myös pieniä ruiskauksia samalla, etenkin jos hän oli päällä. Siinä oli kyllä nautiskelu ja herkuttelu huipussaan. Toisinaan vielä annettiin kunnon kielisuudelmia siinä samalla... Kaiholla muistelen...
- Anonyymi
Jaa a jotenkin en usko vaikka ratahiskosta vääntäsit mu ehkä
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881507
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101370- 751146
- 1151109
- 661068
- 74965
- 68895
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255890Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12831- 33803