Vuosien varrella Britney on aika useasti vaihtanu hiustyyliään. Mutta minkälaiset hiukset hänelle sopii parhaiten? oma mielipiteeni on, että ruskeat ja puolipitkät...semmoset ku sillä oli baby one more time- levyn aikoihin.
Britneyn hiukset
10
1014
Vastaukset
- HeviPeikko
Pitkät vaaleat hiukset sille sopii!
- haisrspray
mun mielestä sille sopii, tai ainakin sen uuteen lookiin sopii ne nykysiet, pitkät ja tummat jossa on vaaleita raitoja.
- ...............
Musta Britney on tosi hyvän näkönen tummissa hiuksissa. Se tekee siitä jotenkin aikuismaisemman.
Sehän on luonnostaankin brunette.- taitaitai
pitkät blondit..
stronger videossa oli ihanat hiukset. Mä rakastan myös hiuksia mitä sil oli dont let me be the last know videossa.
Mutta parhaat on sellaset mitkä oli everytimessä :). - Taikatrevori
taitaitai kirjoitti:
pitkät blondit..
stronger videossa oli ihanat hiukset. Mä rakastan myös hiuksia mitä sil oli dont let me be the last know videossa.
Mutta parhaat on sellaset mitkä oli everytimessä :).Britnille sopis niiQ silleen kalju aika hyvin. Ja voi perC ei mitään blondei hiuksii se on niiQ out. Voi vittu....
- lölö
Mun mielestä Britneylle sopii parhaiten tumman ruskeet,pitkät hiukset joissa on vaaleita raitoja.
- tuhkimo^
eikö toi ole ihan sama!
selvää on kuitenkin että olivatpa britneyn "parhaat hiukset" sitten minkälaiset tahansa niin naisen kauneus niin hiuksissa kuin kasvoissakin on mennyttä- mll
Miten niin menyttä? Britney on kaunis nyt ja aina!
- hiukset
Britneylle sopii pitkät blondit hiukset sellaset mitkä on circus levyn kannessa.
- baldbeauty
kalju oli paras.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857455- 965394
- 2574595
- 444495
- 623257
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348- 492323
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 412184