kun kävin julkisella hammaslääkärillä ja todella hyvää hoitoa.
Kiitos, kiva kokemus
10
293
Vastaukset
- Anonyymi
No eipä tuo nyt mikään uutinen ole.
Minä olen käynyt julkisilla hammaslääkärillä jo parisenkymmentä vuotta sekä akuuteissa että ’hoitoputkissa’. Aina on palvelu ollut hyvää.
Akuuttiin hoitoon pääsee hyvinkin nopeasti, tunnista pariin päivään vaivasta riippuen.
Kiireettömään hoitoon eli ’hoitoputkeen’ voi kestää kuukausiakin päästäkseen, mutta eihän se olekaan kiireellistä.
Kustannuksetkin ovat murto-osa yksityiseen hoitoon verrattuna. Isoissakin hoidoissa/paikkauksia liikutaan kympeissä kaikkineen. - Anonyymi
Mukle oaikattii irrronut pieni 0aikka
Ei hoidettu hybin kolotaa kokoajan ja nyt alta löyhyi reikä
Ja jouduin jurihoitoon , hammas poistetinn mylhemmin
Myyräen hoitolan aloittaja virhe- Anonyymi
Ni otos aekvööä tekatiö
- Anonyymi
Hoito onkin hyvää, sitten kun sinne pääsee.
- Anonyymi
Ja varmaa on, ettei pääse, jos ei edes yritäkään.
- Anonyymi
Näin eläkkeellä siirryin julkiseen, aiemmin kävin yksityisellä ja kylläpä oli kallista se, nyt huomaan.
- Anonyymi
Ei sitten ilmeisesti intoutunut tekemään muita, kuin asiaan kuuluvia diagnooseja tai murjonut huulia tahallaan?
- Anonyymi
Mitäpä muita diagnooseja kuin asiaan kuuluvia sitten pitäisi tehdä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäpä muita diagnooseja kuin asiaan kuuluvia sitten pitäisi tehdä?
Ei pitäisikään, mutta tekevät.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881557
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla111425- 971377
- 691250
- 1151129
- 901076
- 69951
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n256948Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18905- 34876