Onko niitä? Kyllä on ja pöydälläni on sellainen.
Sain juuri Tabletin joka on made in Pohjoiskorea.
Laiteessa on iOS kopio ja Prossu on heidän omansa. Näyttää neljää ydintä ja teholtaan vastaa Lennun N10 ykkösversiota, Tosin joisaan nopeampi mm käynistymisessä, kuvissa.
Muistit ja kamera on Eteläkorean tuotantoa ja radiopiiri kiinasta.
Laite ei tunne Suomea, mutta tuntee Englannin, Kiinan ja Venäjän, Koreoiden lisäksi.
Appstosre on. ei Applen!
Mielle taidetaan puhua ihan paskaa Pohjoiskoreasta! Prossun tutkinja jatkuu!
Heillä on kehittynyt piirintuotanto, Heillä on kauppasuhteet etelään,
Maa on paljon edistyksekkäämpi kuin annetaan ymmärtää!
Meillä vitsainlaan että ylimystö saa jääkaapin, mutta ei ole sähköä.
On heillä molemmat! Jopa ihan keskiluokalla, jota on paljon! Pohjoiskorea myös lähettää digi-tv:tä
Pohjoiskorealainen prosessori
Anonyymi-ap
6
258
Vastaukset
- Anonyymi
Miten sait moisen?
- Anonyymi
Tilasin kiinasta!
- Anonyymi
Kyllä se tiedettiin! Länsi Propaganta!
- Anonyymi
Windowsilla pelaaminen kovankin luokan koneella tarjoaa pelikokemuksen joka on umpisurkea! 👹
- Anonyymi
Paskat niillä mitään ole. Ostavat Kiinasta valmiin tuotteen, ja ovat muka sen itse suunnitelleet.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465307Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5421848Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771110Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77963
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748