Hei sinä ihana nainen ulkonäköön ja ikään katsomatta! Minulle tärkeintä naisessa on luottamuksen ja huumorintajun lisäksi sisäinen kauneus sekä seksuaalinen halukkuus. Jos olet nainen, joka ei saa mielestään seksiä niin paljon kuin tarvitsisi niin olet kanssani samassa jamassa.
Olen 56 vuotias siisti ja kiva mies ja etsin Oulun alueelta kivaa naisseuraa läheisyyteen ja seksiin. Haluan vielä nauttia elämän suomista iloista, joista hyvä seksi on ehdoton ykkönen.
Ole rohkea ja lähde nautinnolliseen seikkailuun kanssani!
Oulun miehelle naisseuraa?
6
618
Vastaukset
- Anonyymi
Mee niuvanniemeen siellä spede ottaa kainaloon tollasen tuhkamunan buaahaa
- Anonyymi
Buaahaa buahaa puuha spede haluut siis päästä tosi toimiin.
- Anonyymi
Buahaa buhaa mikä spede on sulla harrastus. Hehehheee eihän siinä mitään tykkäät siitä.
- Anonyymi
Täältä löydät nopeasti sukupuolta, suhteita, treffit 👉 https://www.kevatkiimajopaalla.online/H/O5e9H8
- Anonyymi
Täältä taitaa olla hankala saada asiallista vastausta.. Kokeile baarit, tinder tms.
Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997893- 1075627
- 2754891
- 494863
- 763637
- 512869
- 632615
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222478Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294