Miksi jäi uusien valojen asennus kesken? Urakka aloitettiin markkina viikolla ja nyt kuukausi kaupalla pelkät uudet pylväät seisovat joka ilmansuuntaan sojottaen paikallaan, siihenkö jäävät vai tehdäänkö homma loppuun?
Lyhtypylväät
7
1374
Vastaukset
- Anonyymi
Miten niin kesken... Eikös ne ole koirankusetusta varten olevia tolppia! Ei täällä mitään katuvaloja tarvita. Niin vähän asukkaitakin on enää... onko jo alle 2000?
- Anonyymi
Osuit asian ytimeen !
- Anonyymi
Juuri näin! Vanhat valotolpat saatetaan poistaa säästösyistä tai jättää siihen. Uudet pylväät ovat liito-oravia varten. Samanlaisia laitettu jo aiemmin Äänekoskelle ja Hirvaskankaalle. Ei niihin valoja tule. Ei ole sielläkään.
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18008921Z
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Yksi uusi pylväs oli jo törmätty poikki ennenkuin kerkesi valaisemaan mitään🤦
- Anonyymi
Ei kaiketi törmätty vaan asentajilla onnistui katkaista
- Anonyymi
Toivottavasti oraville ei käynyt mitenkään.... Konnevesi oravien ja pylväiden pitäjä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista867601- 1045517
- 2664728
- 484662
- 653382
- 502758
- 582447
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244