Eli kyseessä on mõkijä yamaha raptor 350 josta Runko vääntynyt pahasti. Olisiko joku kokata korjaa/suoristaa mõnkijän runkoja ja paljonko se maksaisi mialuiten Pirkanmaalla tai satakunnassa
Yamaha raptor 350 Runko mennyt
10
490
Vastaukset
- Anonyymi
Löysitkö tekijän? Mitä maksoi?
- Anonyymi
löysin.likaa,lähes käytetyn koko mönkijän hinnan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
löysin.likaa,lähes käytetyn koko mönkijän hinnan.
Auttaisiko pesu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
löysin.likaa,lähes käytetyn koko mönkijän hinnan.
Kannataisko itse ruveta oikomaan runkoja ku välineet lõytys🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannataisko itse ruveta oikomaan runkoja ku välineet lõytys🤔
Tuollaiset vanhat romut tulee toimittaa Kuusakosken kierrätyslaitokselle.
Siellä ne painetaan pieneen siistiin paaliin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuollaiset vanhat romut tulee toimittaa Kuusakosken kierrätyslaitokselle.
Siellä ne painetaan pieneen siistiin paaliin.Jos ei vanhat mönkijänromut kelpaa sinne Kuusakoskelle,
niin ehkä tuo moottorikelkkapurkaamo ottaa vastaan.
https://moottorikelkkapurkaamo.com/monkijat/ - Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18009202p
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Tietenkin asiaan vaikuttaa se, että onko vakuutus korvannut, jolloin oikaisua ei saa tehdä itse tai jos tekee itse, niin siitä hommasta pitää löytyä hyväksytty mittauspöytäkirja.
Tämä siis, jos mönkijä on rekisteröity.- Anonyymi
No sieltähän tuli kommenttia oikein kokemuksen syvällä rintaäänellä.
Vai tuliko sittenkään?
Ensimmäinen pysyvä muodonmuutos johonkin putkirakenteeseen tulee jo
tehtaalla tekovaiheessa, esim. ( putkirunko tai ohjaustanko ) kun ne taivutetaan
piirustusten mukaisiin mittoihin.
Seuraava pysyvä muodonmuutos tulee, kun kyseinen ajoneuvo kolaroidaan,
eli vääntyy siis joko se ohjaustanko tai putkirunko.
Ja se kolmas pysyvä muodonmuutos tulee kun kyseisiä osia oikaistaan,
(tai ainakin yritetään) oikaista alkuperäisiin mittoihin.
Tässä kohtaa metallin vääntölujuus, murtolujuus ynnä muut ominaisuudet
eivät ole enää sillä tasolla kuin valmistaja ne alunperin on tarkoittanut. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sieltähän tuli kommenttia oikein kokemuksen syvällä rintaäänellä.
Vai tuliko sittenkään?
Ensimmäinen pysyvä muodonmuutos johonkin putkirakenteeseen tulee jo
tehtaalla tekovaiheessa, esim. ( putkirunko tai ohjaustanko ) kun ne taivutetaan
piirustusten mukaisiin mittoihin.
Seuraava pysyvä muodonmuutos tulee, kun kyseinen ajoneuvo kolaroidaan,
eli vääntyy siis joko se ohjaustanko tai putkirunko.
Ja se kolmas pysyvä muodonmuutos tulee kun kyseisiä osia oikaistaan,
(tai ainakin yritetään) oikaista alkuperäisiin mittoihin.
Tässä kohtaa metallin vääntölujuus, murtolujuus ynnä muut ominaisuudet
eivät ole enää sillä tasolla kuin valmistaja ne alunperin on tarkoittanut.Juuri sitä yritin sanoa, että ei saa tehdä itse, jos katsastus vaatii mittauspöytäkirjan.
Siitä päästään siihen, että salliiko valmistaja rungon oikaisun ja missä määrin.
Jos valmistaja ilmoittaa korjausohjeissa, että runkoa ei saa oikaista, vaan se pitää vaihtaa, niin eihän siihen jää paljon vaihtoehtoja.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742872
- 642743
- 681812
- 241647
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171629- 201580
- 181464
- 481287
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91239