Katselin tässä yksi päivä netistä tätä Mun Loimaa valokuvauskilpailun kuvia. Ei ollut paljon osallistujia. Eikä kauheen hyviä kuviakaan. Kuvat näkee netissä.
Loimaa valokuvakisa
8
385
Vastaukset
- Anonyymi
Ei sunkaan lisäämät mitään maailman kukkasia olleet.
- Anonyymi
No ei olleetkaan, kun on niin huono puhelin ja en keksinyt mitä kuvata, mut lähetin kuitenkin, mut en mitään palkintoon odotakaan. Kunhan vaan kuvasin jotain
- Anonyymi
En yhtään kukasta kuvannutkaan
- Anonyymi
Muutama ihan kiva kuva. Muutamaa en olis pistänyt ollenkaan. Olisihan se kivampi, jos kuvia otetaan kunnon harrastajan toimesta kunnon kameralla. Mut joo tämä nyt oli kaikille avoin....
lajijasuris - Anonyymi
Mut toisaalta kiva katsoa mitä ihmiset harrastaa ja mitä arvostaa loimaalla
- Anonyymi
Ei ollut kuvia myöskään leipäjonosta...
- Anonyymi
No ei ollu mut kuuluisko se mun Loimaa valokuvakisaan, ja sit ois pitänyt pyytää lupa niiltä kuka on kuvassa. Arvaa olisitko saanut luvan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043364
- 883073
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201913- 691896
- 381847
- 211731
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341429Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91339- 481337