https://yle.fi/a/74-20048410?origin=rss&fbclid=IwAR2vfr7By9hGKnp2Uc5x8H_OlhcmseytMniBxQT4xtXJ4cUVCSw-VElmvI0
Lisäkulutuksellako uonto pelastuu!?
Tuulivoima-ala kaipaa lisää kulutusta
3
203
Vastaukset
- Anonyymi
Kun tuulivoimalla tuotetaan vetyä, niin vaikka kulutus kasvaa, niin luontoi pelastuu.
Kulutus ei ole avaintekijä, vaan mitä kulutetaan. Jos saisimme rajattomasti puhdasta energiaa, seitä voitaisiin kuluttaa niin paljon kuin lompakko kestää, ilman haittaa ympäristölle.- Anonyymi
Ja vielä parempi olisi, jos kulutus vähenisi pysyvästi vaikka tuotetaan vetyä. Joka tapauksessa kotitaloudet, yritykset ja julkinen talous tulevat vähentämään tulevaisuudessa sähkön kulutusta, joten välttämättä kulutus ei nouse yhtään, vaikka jotkut niin toivovat.
Puhdasta energiaa ei edelleenkään ole olemassa vaan kaikki energiamuodot saastuttavat tavalla tai toisella. Joko suoraan tai epäsuoraan. Puhdas energia on myytti. Kaikkein parasta olisi, että kulutus vähenee pysyvästi.
Ja muuten, sähkön kulutus ei noussut yhtään viimeiseen 15 vuoteen. Päinvastoin, sähkön kulutus on hieman laskenut. Joten vaikka yhteiskuntaa on sähköistetty jo pitkään niin sähkön kulutus on silti laskenut.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997750- 1075577
- 2754831
- 494753
- 733513
- 502798
- 582487
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222438Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292392- 412264