Maailmalla ihmisiä palaa kuoliaaksi, tuhansia hukkuu tulviin, kymmenen tuhatta hautautuu maanjäristysten alle, Afriikassa .ja Aasiassa ihmisiä kuolee nälkään. Ukrainasta sota tuhoaa koteja sekä kaupunkeja ja ihmisiä pommitetaan hengiltä. Meillä Puolangalla pojat kuulin mopoilla, miksi Puolankalaisia näin rangaistaan, mitä pahaa me ollaan tehty????
Pieniä on murheet Puolangalla
5
702
Vastaukset
- Anonyymi
Siis pojat keulii mopoilla, kääntäjä korjasi väärin
- Anonyymi
Millainen jumala antaa sellaista tapahtua?
- Anonyymi
Pahuus on ihmisissä. Erityisesti persoonallisuushäiriöisissä ihmisissä. Ne on ihmiskunnan vitsaus ja saatanasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pahuus on ihmisissä. Erityisesti persoonallisuushäiriöisissä ihmisissä. Ne on ihmiskunnan vitsaus ja saatanasta.
Persoonallisuushäiriöisiä vastaan pitää taistella ja heiltä pitää ottaa vaikutusvalta pois kaikilla elämän aloilla - työelämässä ja vapaa-ajalla.
Lisäksi kun itse tekee hyviä tekoja, saa itsekin hyvyyttä elämäänsä. Hyvät teot kasvattavat hyvää karmaa. Niin se vain on. Apua saa kun vain pyytää. Anteeksi saa kun nöyrästi katuu ja pyytää anteeksi tekemäänsä pahaa sekä sovittaa tekonsa ja korjaa käytöksensä.
Pahat teot puolestaan sairastuttavat henkisesti ja aiheuttavat pahalle, katumattomalle ihmiselle tuhoisan syöksykierteen. Sellaisen, että kaikki hyvätkin asiat murenevat mullaksi pahan ihmisen käsissä. Esimerkiksi rötöstelijöiden ja pettäjien tie on loppujen lopuksi aina vaikea ja kivikkoinen. Itse levittämänsä pahuus tulee jossain vaiheessa silmille.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742982
- 682857
- 681832
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171689- 241657
- 261622
- 201610
- 481307
- 381283
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91269