Maailmalla ihmisiä palaa kuoliaaksi, tuhansia hukkuu tulviin, kymmenen tuhatta hautautuu maanjäristysten alle, Afriikassa .ja Aasiassa ihmisiä kuolee nälkään. Ukrainasta sota tuhoaa koteja sekä kaupunkeja ja ihmisiä pommitetaan hengiltä. Meillä Puolangalla pojat kuulin mopoilla, miksi Puolankalaisia näin rangaistaan, mitä pahaa me ollaan tehty????
Pieniä on murheet Puolangalla
5
675
Vastaukset
- Anonyymi
Siis pojat keulii mopoilla, kääntäjä korjasi väärin
- Anonyymi
Millainen jumala antaa sellaista tapahtua?
- Anonyymi
Pahuus on ihmisissä. Erityisesti persoonallisuushäiriöisissä ihmisissä. Ne on ihmiskunnan vitsaus ja saatanasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pahuus on ihmisissä. Erityisesti persoonallisuushäiriöisissä ihmisissä. Ne on ihmiskunnan vitsaus ja saatanasta.
Persoonallisuushäiriöisiä vastaan pitää taistella ja heiltä pitää ottaa vaikutusvalta pois kaikilla elämän aloilla - työelämässä ja vapaa-ajalla.
Lisäksi kun itse tekee hyviä tekoja, saa itsekin hyvyyttä elämäänsä. Hyvät teot kasvattavat hyvää karmaa. Niin se vain on. Apua saa kun vain pyytää. Anteeksi saa kun nöyrästi katuu ja pyytää anteeksi tekemäänsä pahaa sekä sovittaa tekonsa ja korjaa käytöksensä.
Pahat teot puolestaan sairastuttavat henkisesti ja aiheuttavat pahalle, katumattomalle ihmiselle tuhoisan syöksykierteen. Sellaisen, että kaikki hyvätkin asiat murenevat mullaksi pahan ihmisen käsissä. Esimerkiksi rötöstelijöiden ja pettäjien tie on loppujen lopuksi aina vaikea ja kivikkoinen. Itse levittämänsä pahuus tulee jossain vaiheessa silmille.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374875Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4981541Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717