Niin vaa sai munkin nuoruuden kiusaaja maistaa omaa lääkettä kun yksi aina kiusattuna ollut
Kasvoikin 9 luokan jälkeen isoihin mittoihin.
Aina oli kiusaajan nekku punainen jos kylille tuli.
Moni oli varmaan kiitollinen tästä...
Kiusattu ei unohda koskaan.
5
283
Vastaukset
- Anonyymi
Kysymys ylläpidolle:
Mitä väärää oli kommentissa, jossa kerroin kiusaajani tehneen itsemurhan? Miksi se piti poistaa? Taisi sattua liian lähelle.- Anonyymi
Sinun jokainen aloitus on sairas ja kaikki sinun aloitukset kuuluu poistaa. Välillä syyllistyt jopa rikoksiin kun yllytät ja kerrot nimiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinun jokainen aloitus on sairas ja kaikki sinun aloitukset kuuluu poistaa. Välillä syyllistyt jopa rikoksiin kun yllytät ja kerrot nimiä.
Tuon olet keksinyt itse. Tai sitten trollailit toisen hahmossa. Oho, oikein anonyymillä foorumilla!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuon olet keksinyt itse. Tai sitten trollailit toisen hahmossa. Oho, oikein anonyymillä foorumilla!
Mistä ihmeestä sinä puhut? sinä teet sairaita aloituksia jatkuvasti missä kiusaajien hautakivet pitäisi kaataa ja käsket väkivaltaan kiusaajia kohtaan.
Minä en ole trollaillut mitään, kommentoinut vain sairaita aloituksia joita tänne tulee lhes päivittäin.
Annoin vihjeen poliisille näistä aloituksista. - Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18012207y
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743002
- 712881
- 681842
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171699- 241667
- 261632
- 201620
- 481307
- 381283
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91279