Moro. Mahtaakos meillä olla täällä ukrainalaisia sinkkuja? Olen 55-vuotta ja luotettava. Nainen saisi olla 18-35 ehkä 40 jos pienikokoinen ja nuorekas. Myös parikymppinen poitsu kiinostasi.
Kankaanpäässä ukrainalaisia sinkkuja?
7
519
Vastaukset
- Anonyymi
Yhteyttä voin ottaa vaikka sähköpostilla Kari.java@kotiposti net
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18012818i
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Selvitä asia itte äläkä täällä itke
- Anonyymi
Ne on kaikki naimisissa olevia ja äitejäkin, aviomiehet jäivät taistelemaan Ukrainaan.
- Anonyymi
Juurikin noin, melken 99%:sti. Eihän tuollainen paljoa jätä arvailujen varaan. Ei ne naiset nyt NIIN epätoivoisia ole.
- Anonyymi
Mitä sinäkin vanha paappa haikaat nuorten naisten perään vai ajatteletko tulevaisuutta, omaishoitaja valmiina?
- Anonyymi
Kaivaako se sun anus aukkoa jos mulla vielä seisoo ja sulla ei. Villi veikkaus sitäpaitsi että näytän 55vuotiaana nuoremmalta kuin sinä tai sun pentus yhteensä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041801
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151591- 1441559
- 1011485
- 791407
- 1191249
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2761188- 691061
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o181034- 381002