Ikävä kyllä tahdon varoittaa autoilijoita Oulussa toimivasta Ruskon Autohuolto Oy:stä. Vaikka palvelu on nopeaa, niin työt tehdään huolimattomasti. Hinnoittelun perusteella huollon tulisi olla ensiluokkaista, mutta silti työn laatu vaikuttaa olevan aliarvoista.
Varoitus Ruskon Autohuolto Oy:stä
27
3303
Vastaukset
- Anonyymi
Se on sinun mielipiteesi tai luulo. Ei tuollaisilla kirjoituksilla ole mitään merkitystä kun et edes esimerkkiä kerro. Voit olla vaikka kilpailija tai katkera loparit saanut tunari?
- Anonyymi
Ei sinne saa nykyisin yhteyttä eikä soiteta takaisin. Olen vaihtanut korjaamoa.
- Anonyymi
Tuli kyllä niin väärä diagnoosi autoon, toisessa autokorjaamossa korjautui tiiviste vaihtamalla. En toista kertaa sinne autoa vie.
- Anonyymi
Kannattaa kilpailuttaa huollot, todella kallis paikka.
- Anonyymi
Köyhille kallis, muille saman hintainen. Parasta palvelua mitä rahalla saanut.
- Anonyymi
N. 10 vuotta käytetty perheen autot ja tuttujen. Kyllä sinne väliin mahtuu santsikierroksiakin mutta takuuseen mennyt jos aihetta. Merkkiliikkeen hintoihin nähden n. 50% edullisempi. Ja kyllä, kilpailutan siltikin säännöllisesti ja tarkastelen hinnan kehitystä. Esim. Ystäväni siirtyi myös Ah palveluihin. Inflaatio nosti hänen nykyisessä huollossa hintoja, toisinkuin Ah.
Elkää märiskö, keskittykää omiin töihinne. Ja jos ette ole töissä, menkää töihin. Kyllä virheistään oppii.
-Rova - Anonyymi
Ei kannata viijä autoja korjattavaksi. Huijaavat ihmisiltä rahat omilla lisä tarkistus hinnoilla ja eivät myönnä virheitä.
- Anonyymi
Minä olisin onnellinen jos ammattitaitoinen huolto katsoisi autoni siihen kuntoon ettei tarvi jatkuvasti käydä.
- Anonyymi
Tosi kallis paikka.
- Anonyymi
Auto rupes oikuttelemaan. Soitin useampaan liikkeeseen. Neljä tarjos kallista remontti vaihtoehtoa. Ruskon Autohuolto sanoi heti, että kyseessä voi olla pienempikin juttu ja heti seuraavalle päivälle sai huoltoon ajan. Muilla olisi mennyt viikon päähän aikaisintaan.
Loistava palvelu. Iso suositus. - Anonyymi
Käytimme lapsemme moottoripyörän Ruskon autohuollossa moottori remontissa.
Moottori hajosi 2000km jälkeen. Huoltoliike avasi moottorin ja syytti käyttäjää viasta ja
totesivat, että "hakekaa pyörä pois, he eivät tee asian eteen mitään".
Kuitenkin selvästi näki, että alavesiletkuun oli jätetty niin jyrkkä mutka, ettei jäähdytys toiminut
kunnolla. Tiivistesarjan mukana tuli kannen tiiviste (musta) joka oli liian ohut. Asentajan olisi pitänyt laittaa
kannen mukana oleva tiiviste(oranssi) koska se oli paksumpi ja tarkoitettu tähän kanteen.
Kaasutin oli säädetty väärin, joka poltti mäntään reiän.
Eli. Riittämätön jäähdytys, väärä tiiviste ja väärät säädöt. Missä on käyttäjän vika?
Mainittakoon vielä, että pyörä on katettu, eikä vesiletkun tilannetta voinut nähdä purkamatta katteita.
Entinen Ruskon autohuollon asiakas - Anonyymi
Vitun ollu nopiaa toimintaa saatika hyvä laatusta. Mun piikkinen oli siellä huollossa 7 viikon ajan vaikka kaikki osat oli niillä. Sisäänajoin koneen normaalisti koneen n. 750km ajan ja kun sillä oli ajettu hieman yli 2000km, niin kone leipo kiinni ja männän pää oli sulanut. Olivat siis säätäneet kaasarin liian laihalle, koska tulpan pää oli aivan valkonen ja täynnä sulanutta metallia. Sitten jäähdytysletkut oli vaihdettu liikkeen toimesta ja sinne oli laitettu nii jyrkkä mutka letkuun, joka tulee vesipumpusta, että vesi ei ollu päässy kiertään. Kun vein pyörän tarkastettavaksi, sanoivat että mäntä oli sulanut liian korkeilla kierroksilla ajamisesta ja sanoivat, että vie pyörä pois emme tee sille mitään. Sitten veimme sen heti siitä tarvikekeskukselle arvioitavaksi. Sanoivat, että olisi pitäny ajaa 1 vaihteella täyskierroksilla koko ajan, että sen ois ajamalla saanut tuohon kuntoon. Hekin myös olivat sitä mieltä, että jäähdytysneste ei päässyt kiertämään moottorissa.
- Anonyymi
Hyvää palvelua. ! Käyn jatkossakin. Tyttö suositteli. Käytämme myös matkailuautoa
- Anonyymi
Hassu kasvottomien keskustelu, taitaa kilpailijat keksivän höpöjä
- Anonyymi
Asiantuntevaa ja asiallista palvelua. Suosittelen 👍
Muokkaus 13.9.2024
Vuosi kulunut, määräaikaishuollon sekä jakopään uusiminen hihnapyörineen.
Homma sujui näppärästi ja ammattitaitoisesti alkuperäisvaraosilla. Nyt voi taas huoletta päästää menemään ettei tarvi pelätä hammaspeikkoa jakopäänkopassa. - Anonyymi
Hyvät ja mukavat odotustilat, nopea ja asiallinen palvelu. Auton ilmastointikin pukkaa nyt hyvin kylmää taas 🙂
- Anonyymi
Kovia poikia on tekemään kalliita diagnooseja mikä on vikana. Vaihdellaan ehjiä osia summassa uusiin ja kehtasivat puhelimessa vielä myöntää että näinhän se menee että osa kerrallaan vaikka vikaantunut osa oli jo heillä paikannettu. Loppujen lopuksi selvitin itse vian ja vein auton toiseen paikkaan jossa vika korjattiin murto-osalla siitä hinnasta mitä tänne nyrkkipajalle laitettiin. Reklamaatiota ihan turha laittaa näille. Kyllä alkaa selittäminen ja aivan turhaa odotella mitään vastaantulemista kuluissa. Kiertäkää kaukaa tämä pulju.
- Anonyymi
Ruskon autohuolto jättää noudattamatta myös kuluttajariitalautakunnan esittämät päätökset korvauksista asiakkaillensa.
- Anonyymi
Muutamia kertoja tullut asioitua. Ihan normaali paikka, taitaa olla henkilökemiostakin paljon kiinni, millaista palvelua saa. Minulla mennyt kaikki hyvin 👌 ja tykännyt asiakaspalvelusta.
Ps. Toimin itsekkin reklamointialalla. En ole kuullut että kuluttaja riita antaisi päätöksiä, vain suosituksia.
Ihan vinkkinä, että aina ei voi itse olla oikeassa. Paikallinen sopiminen on kaiken a ja o. - Anonyymi
Kerran olin samaan aikaan kun joku sekopää oli siellä avautumassa 😅 oli käynyt jokin aika sitten kuulemma öljynvaihdossa. Useita kuukausia kuitenkin. Ja nyt ei lähtenyt auto käyntiin koska akku paskana. Kyllä minä kuuntelin ettei ei ole helpoin paikka istua tiskillä kuuntelemassa, kun joku haluaa vain olla oikeassa omasta mielestään. Joillakin on vaan reikä päässä eikä karkit mene tasan. Tää foorumi näyttää koostuvan samanlaisista sekopäistä. Mutta mikä parasta, niin ujoista ettei tohdi omalla nimellään 🤣 ois kiva nähdä nimiä ja molempien osapuolien tarinat -anonyymimärisiä
- Anonyymi
Huoltomiehet/asentajat siellä ainakin tuntuvat vaihtuvan tiuhaan, joten työ voi olla joko hyvää, ok, huono tai mitä sattuu.
Sellainen kokemus paikasta, että autoon tehtiin työ, jossa asennettiin osat niin että auto oli laskutuksen ja luovutuksen jälkeen huonommassa kunnossa kuin se oli tuodessa. Autoa myös ehti ajaa "korjattuna" kaksi paikan työntekijää, jotka eivät "huomanneet" vikaa, jonka asiakas itse huomasi ajettuaan pari metriä, jonka jälkeen joutui palaamaan asiasta sanomaan. Asentaja oli sillä aikaa poistunut.
Useampi päivä meni odotellessa (kommunikaatio ja tiedon saanti oli haasteellista) mutta lopulta auto toivottavasti on kunnossa. Tarkistaa en pysty mutta ajaessa tuntuu että ok mutta kokemuksen jälkeen vaikea luottaa etteikö olisi jotain muutakin tehty kiireessä tai huolimattomasti.
Voihan sieltä saada ok huoltoakin jos sattuu hyvä päivä/hetki/tekijä tms. Itse en enää lähde uudestaan testaamaan enkä voi tämän perusteella suositella. - Anonyymi
Liike toimii tietojeni mukaan kahdessa vuorossa ja pitkästi toistakymmentä ihmistä töissä. Tuskin aina sattuu samat naamat kohdalleen
- Anonyymi
Kolme kertaa käynyt ja samat naamat ainakin niillä kerroilla. Jos taas todella on enemmän porukkaa niin onhan siinäkin tietysti arpapeliä että millainen tekijä + homma + lopputulos sattuu kohdalle.
- Anonyymi
Ihmiset tekee, siksi on takuu. Vaikka kuin testailee voi jotain jäädä huomaamatta. Minäkin käynyt useasti ja en kyllä osaisi vaihtaa paikkaa. Mukavaa porukkaa ollu tiskinväki ja asentajat. Haastavatkin hommat menny hienosti, mitä muualla ei osattu viititty tehdä.
- Anonyymi
Tuossa mainitussa tapauksessa kuitenkin laskutettiin ja luovutettiin auto sellaisessa kunnossa, jossa asiakas huomasi heti vian, joten on käsittämätöntä että kaksi autoa työn jälkeen ajanutta työntekijää eivät olisi samaa huomanneet.
Testaaminen jäi siis kokonaan tekemättä ja jos (tai kun) vika huomattiin, jätettiin siitä sanomatta.
Porukka oli ihan ok ennen ongelmia mutta todella erikoista säätämistä oli homma sen jälkeen kun tuota alettiin selvittämään kuntoon. Työssä oli myös kyse erittäin perushommasta eikä mistään erikoislaitteita tai koodinlukuja vaatineesta asiasta. Peruosan vaihto, jossa tehtiin virhe, jonka asiakas huomasi heti kun autolla ajoi. - Anonyymi
Meitä moneen lähtöön. Kaikille varmasti sellainen palvelu kuin itse sattuu olemaan. Olen itsekkin käyttänyt heidän palveluita. Kaikki ok vaikka olikin hankala tapaus. Ps. Eka kerta kun suomi24 anonyymi komma
- Anonyymi
Vai että "moneen lähtöön". :D Asiakkaastako se onkin kiinni että miten ne hommat tehdään tai sattuu menemään. :D
Ymmärrän kyllä jos itsellä on mennyt asiat hyvin eikä ole kritisoitavaa mutta vähän jotain järkeä voisi käyttää kommentoinnissaan, oli sitten "eka kerta" tai ei.
Voin sanoa että asiakaspalvelussakin työtä tehneenä ja ihan yleisestikin olen aina ystävällinen, kärsivällinen ja kohtelias kaikille. Jos sen takia siis tuli "sellainen palvelu kuin satun olemaan", niin mitähän sitä ihmisen pitää olla että saa hyvää palvelua? :D Ilmeisesti sellainen karjuva ja vaativa hullu, jolla sylki vain lentää kun vaaditaan asioita.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465327Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5461876Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771110Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77963
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748