Makkaramäen veljesten lapsenlapset v iidennesssä rutsauspolvessa näyttää kankaanpääläisen viisauden.
Nyt näkyy rutsauksen seuraukset
18
1257
Vastaukset
- Anonyymi
joo tämä nimettömänä seinä antaa meille mahdollisuuden
- Anonyymi
Kuka on makkaramäen veljekset
- Anonyymi
Esivanhempasi makasi veljesten kanssa. Syntyi sisar ja velipuolet joista tuli isoäitisi ja isoisäsi. Heidän kakarat menivät ristiin naimisiin ja syntyi äitisi ja isäsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Esivanhempasi makasi veljesten kanssa. Syntyi sisar ja velipuolet joista tuli isoäitisi ja isoisäsi. Heidän kakarat menivät ristiin naimisiin ja syntyi äitisi ja isäsi.
Perätön valhe. Nähdään viimeistään käräjillä.
- Anonyymi
Eikö Makkaramäkisisen jälkeläisissä ole ainuttakaan täysipäistä?
- Anonyymi
Ei ainakaa vihtun pullonpohjarillipää-äijä, inkkariautostansa jaksaa höpistä, välillä on kovaa persua ja sitte taas vihreät arvot on parhaita, omituinen höpöttäjä on-
- Anonyymi
Ei ole montaa täysijärkistä. Kaikista huomaa näin ulkopuolisena jotakin puutetta, vajavaisuutta ja hölmöyttä
- Anonyymi
Makkara-poikien tekemistä tyttäristä ainakin tuli halukkaita, kiimaisia ja monia avioliittoja tehneitä.
- Anonyymi
niin ajatelkaa! Viidessä sukupolvessa ja mahdollisesti kahdessa eri avioliitossa viisi kakaraa! Se on kuulkaa 125 kankaanpääläistä!!
- Anonyymi
Sen takia olisi hienoa jos saisimme Naton tukikohdan Kankaanpäähän, sen sotilaat ehkä toisivat vahvistusta yksipuoliseen perimään kun pariutuisivat paikallisten kanssa. katukuvaan ilmaantuisi jopa karvialaisiakin tummempia Kankaanpääläisiä.
- Anonyymi
Selaat liikaa Korkeajännitystä
- Anonyymi
Ellei tänne olisi 1970-luvulla tullut tiiliu, kenkä ja tekstiiliteollisuuteen ympäristökunniosta uutta siittiötä ja sijoitusputkea, niin tämä olisi mielipuolien paikkakunta nyt!
- Anonyymi
Tekikö makkaralaisten hedelmöitys lapsivedestä vaarallisen?
- Anonyymi
ei vaan heidän suutelunsa pilaa sikiön
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei vaan heidän suutelunsa pilaa sikiön
minä uskon sinun olevan savolainen suunsoittaja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
minä uskon sinun olevan savolainen suunsoittaja
tå? tammelassa oon syntynyt
- Anonyymi
Uskon 1 % makkaramäkisten vaikutuksesta tehneen jopa älykkäitä kankaanpääläisiä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881527
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101390- 751306
- 1151119
- 681095
- 75991
- 68915
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255910Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12851- 33823