Ulkomaat
Zelenskyi: 16 ihmistä kuollut Venäjän iskussa itäisessä Ukrainassa
Venäjän kerrotaan tehneen iskun torille.
Nyt on selvinnyt että ukraina itse aiheutti tämän eikä venäjä..
Kovin luotettavaa uutisointia,älä usko heti mihinkään..
Uutinen oli tämäkin..
4
148
Vastaukset
- Anonyymi
Zelenskyi kertoi Donetskin alueella Kostjantynivkan kaupunkiin tehdystä iskusta viestipalvelu Telegramissa.
– Tavallinen tori. Kauppoja. Apteekki. Ihmisiä, jotka eivät olleet tehneet mitään väärää. Useita haavoittunut, Zelenskyi kuvaili iskun kohdetta Telegramissa.
Presidentin mukaan sekä kuolonuhrien että haavoittuneiden määrä voi vielä kasvaa.- Anonyymi
YK ja EU tuomitsivat tämän terroriteon. Jostain syystä syyttivät Venäjää eikä työn tehnyttä Ukronatsien armeijaa. Olemme valinneet puolemme ja sen vuoksi syytämme kaikesta Venäjää. Sillä ei ole mitään merkitystä kuka on oikeasti syyllinen. Se on Suomen maksetun median agenda.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
YK ja EU tuomitsivat tämän terroriteon. Jostain syystä syyttivät Venäjää eikä työn tehnyttä Ukronatsien armeijaa. Olemme valinneet puolemme ja sen vuoksi syytämme kaikesta Venäjää. Sillä ei ole mitään merkitystä kuka on oikeasti syyllinen. Se on Suomen maksetun median agenda.
Niimpä,hutkitaan kunnolla ennenkuin tutkitaan tai otetaan selvää..
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18019204v
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857505- 965424
- 2614669
- 444555
- 643302
- 502728
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222378- 512362
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292352- 412214