...tämä on arvokasta tietoa kun ei halua työhön Baronalle!
Kertokaa siis olevanne aurinkoinen, iloinen, ahkera, reipas, toimelias, iloinen, ahkera, iloinen, tekevä, iloinen aurinkoinen......
Nämä on avainsanoja toistettuna että teitä ei huomioida !!!!
Myöskään kysymykseen miksi haluatte kyseisen työhön ei ole oikea vastaus yli 3000€/kk palkkaus jota haluatte!
Baronan rekry asiantuntija kertoi miten ei pidä hakea työtä....
15
368
Vastaukset
- Anonyymi
Jännä nämä vuokrafirmat kun eivät kerro työnantajia, palkkoja, työnkestoa, minkä alan tessiä noudatetaan ja paljonko se palkka on, kuulemma tehdään pelkästään nollatunti sopimuksia jne......
- Anonyymi
Ei niiden kautta kannata ottaa työtä vastaan kusettavat niin paljon tekijää
- Anonyymi
Ei tee esittely / haastattelu videota, jossa pitää vastata kysymyksiin niin eivät palkkaa!
- Anonyymi
Esittelyvideonhan voi tehdä niin, että ei näytä videolla itsensä kuvaa ollenkaan vaan suuntaa kameran seinää pän tai laittaa jonkun mustan tai valkoisen taustan. Sitten kysymyksiin voi vastata kirjoittamalla videolle tekstiä. Barona inhoaa muuten valkoista etenkin vaatteissa ja erityisesti takeissa.
- Anonyymi
Menin työhaastatteluun kysyin miksi teille haetaan jatkuvasti porukka töihiin onko teillä hyvä työilmapiiri no se kai oli liikaa haastattelijalle ei ottanut töihiin veti herneen nenään
- Anonyymi
Itse korostan työhakemuksessa aina, että haen työtä TE-toimiston pyynnöstä / käskystä.
- Anonyymi
Ei tuollaisten persläpien kanssa kannata koskaan edes puhua.
- Anonyymi
vuokratyössä ihminen on ensisijaisesti esine.
- Anonyymi
Itse korostan ikääni, 61-v.
- Anonyymi
Ei kukaan tee enää työtä alle 3500€ kuukausipalkalla.
- Anonyymi
varmasti tekee. Riippuu ihan työstä ja työntekijästäkin.
- Anonyymi
Vain miljonääreillä on rahaa mennä työhaastatteluihin.
Vain miljonääreillä on varaa maksaa veroja.
Vain miljonääreillä on rahaa käyttää julkisia terveydenhuollon palveluja.
Vain miljonääreillä on rahaa KELA;n omavastuisiiin.
Vain miljardööreillä on rahaa elää Suomessa.- Anonyymi
Barona on niin mätä firma hyi helvetti mitä porukkaa ei ikinä sen kautta enää töihiin
- Anonyymi
Kun katsoo esim vaikka varastomiehen työpaikkoja jotenkin huvittaa lukea mitä vaatimuksia tarvitaan itse 34v ollut varastotöissä ei se ole rakettitiedettä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903285
- 883053
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191852- 301787
- 211711
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341399- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319